11 lipca 2021

Skąd pochodzą espadryle? I Stylizacja z niebieską sukienką w serca

Jasnoniebieska sukienka w serca Cropp, słpmkowy kapelusz TXM Textil Market

Hejka!

Zapraszam Cię na pierwszą, w tym roku, stylizację na tle kukurydzy.

 

 Pole słoneczników i kukurydzy

 

Miały być słoneczniki, wyszła kukurydza

W tym roku po raz pierwszy udało mi się znaleźć pole słoneczników w okolicy. Byłam podekscytowana tym faktem i oczywiście jak najszybciej chciałam zrobić zdjęcia na ich tle. Niestety okazało się, że nie ma jak tam dojść, a brodzenie w wysokich chaszczach mi się nie uśmiechało.  

 

Liście kukurydzy na tle nieba

Nie żałuję, że pomysł ze słonecznikami nie wypalił, trzeba umieć czasem odpuścić. Na szczęście nieopodal znajdowało się pole młodej kukurydzy (była przy ścieżce), a że uwielbiam taką scenerię, to zdjęcia powstały tam.

 

Zerknij do stylizacji na tle kukurydzy z zeszłych lat:

🠊 Stylizacja - inspiracja: współczesna księżniczka Bella


🠊 Jak wystylizować jeansową sukienkę?


🠊 Wakacyjna stylizacja - T-shirt w stylu amerykańskiego college'u

 

Niebieska sukienka w białe serca Cropp, espadryle różowe złoto Aldi, beżowa torebka serce Centro

Niebieska sukienka w serduszka

Jasnoniebieska sukienka w urocze, białe serduszka to, podobnie jak bransoletka, prezent urodzinowy. Przywodzi mi na myśl kreację księżnej Kate (niebieska sukienka w białe grochy projektu Jenny Packham), którą włożyła po urodzeniu księcia Georga. Sukienka jest przewiewna i dziewczęca, niestety bardzo łatwo się gniecie. Dzięki wszytej gumce dobrze dopasowuje się do sylwetki i podkreśla talię.

 

Kukurydza w lustrze
Zdjęcie inspirowane twórczością Ady Zet.

Różowe espadryle + kilka ciekawostek

By nadać eleganckiej sukience nieco wakacyjnego luzu, zestawiłam ją z espadrylami w kolorze różowego złota.

 

Inne stylizacje z espadrylami znajdziesz w poniższych wpisach:

🠊 Czy te oczy mogą kłamać?

🠊 Graficzny T-shirt z palmami, tiulowa spódniczka

🠊 Espadryle i plecako-worek

 

Wkładane espadryle różowe złoto Aldi

Czy wiesz, że...

historia espadryli sięga XIV wieku? Pochodzą z Hiszpanii. Były prawdopodobnie dziełem ubogiego, ale zaradnego chłopa z Katalonii. W XX wieku hiszpańscy żołnierze walczyli w nich podczas wojny domowej. Nazwa tego typu obuwia wywodzi się od twardej trawy, używanej do wyplatania lin, którą stosuje się także do podeszew (serio tak się odmienia to słowo!) espadryli.

 

Pozłacana bransoletka z sercem i skrzydłem YES


Torebka w kształcie serca, bransoletka z sercem i skrzydełkiem, kapelusz

Przechodząc do dodatków, postawiłam na beżową torebką w kształcie serca, której już dawno na blogu nie było. Upolowałam ją kilka lat temu w Centro. Pamiętasz ten sklep? Miał ogromny wybór biżuterii i butów (z rozmiarami połówkowymi), ale niestety nie ma go już w Polsce. 

 

Kapelusz przeciwsłoneczny na tle kukurydzy

Wybrałam też delikatną, złotą bransoletkę z ażurowym motywem serca oraz skrzydłem. Ostatnim elementem jest kapelusz przeciwsłoneczny, który ratował mnie przed intensywnym słońcem (na polu było baaardzo gorąco, na szczęście co jakiś czas słońce zachodziło, wiał wiaterek, który przynosił odrobinę wytchnienia).

 

Słomkowy kapelusz na lato TXM Textil Market, niebieska sukienka w serca Cropp, różowe espadryle Aldi

***

Jakie obuwie najczęściej wybierasz latem?

Co wolisz: sesję zdjęciową w plenerze, czy na tle miejskiego krajobrazu?

18 komentarzy:

  1. Bardzo ładna jest ta sukienka! Świetna sesja zdjęciowa :D
    Zdecydowanie bardziej wolę zdjęcia w plenerze :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa. <3 Cieszę się, że zarówno sukienka, jak i cała sesja Ci się spodobały. ;)

      Obie miejscówki mają swoje plusy, ale jednak zieleń ożywia wszystko. ;)

      Przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia! ;*

      Usuń
  2. Super wpis. Nie wiedziałam skad pochodzą te buty, a jednak bardzo je lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój wpis Ci się spodobał. ;)
      Lubię dzielić się fajnymi ciekawostkami. :D Też lubię espadryle, mam kilka par. ;)

      Usuń
  3. Dzień dobry!

    Piękna sukienka. Wyglądasz w niej bardzo uroczo i dziewczęco. Kapelusz i espadryle dodają letniego uroku. Ja bardzo lubię zdjęcia na tle pól np. rzepaku, zboża czy słoneczników. Na tle kukurydzy też są piękne.

    Świetna sesja zdjęciowa, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! ;)

      Dziękuję Ci pięknie. Mama wie, w czym będę dobrze wyglądać. :D Oj, tak. Też bardzo lubię zdjęcia na tle natury. <3

      Dziękuję i ślę pozdrowionka! Udanego tygodnia! ;*

      Usuń
  4. Espadryle świetne, uwielbiam je na lato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Espadryle to fajna alternatywa, gdy latem jest nieco chłodniej lub nie chcemy opalać stóp. :D

      Usuń
  5. Piękny outfit, totalnie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Wyglądasz cudownie w tej stylizacji! Jak zawsze pięknie i inspirująco!
    Ta sukienka jest urocza, cały look jest bardzo wakacyjny i dziewczęcy :)
    Espadryle to naprawdę fajne buty. Mam jedną parę i jestem z nich zadowolona :)
    Gdybym miała okazję, na pewno kupiłabym takie buty ponownie :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Klaudio! ;)

      Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa. <3
      Espadryle są fajne na nieco chłodniejsze letnie dni. :D

      Dziękuję i też ślę pozdrowienia! ;*

      Usuń