11 sierpnia 2022

Jak nosić garnitur damski? I Wersja na luzie

Letni garnitur damski w wydaniu wakacyjnym

Hejka!

Zapraszam Cię na stylizację z garniturem.

 

Jutro piątek - weekendu początek, ale nie tylko. Po pracy rozpoczynam wakacje! Yeah! Liczę, że podczas urlopu w końcu się wyśpię i uda mi się zobaczyć jak najwięcej miejsc, które planuję odwiedzić. Już nie mogę się doczekać! Tymczasem przychodzę ze stylizacją na tle mojej ulubionej letniej scenerii, czyli pola kukurydzy. 

 

Beżowe szorty Reserved, biały T-shirt z napisem Sinsay, tenisówki w kwiaty Aldi, bransoletka z muszelkami, torebka koszyk Mohito

 

Letni garnitur: marynarka i szorty

Dzisiejszy outfit jest jak na mnie dosyć nietypowy, a to wszystko dlatego, że postawiłam na... letni garnitur. Jest to pierwszy taki nabytek w mojej szafie. Nie byłam przekonana, czy to coś dla mnie, ale przymierzyłam w sklepie i okazało się, że nawet mi pasuje, materiał był bardzo przyjemny, ale cena niezadowalająca. Postanowiłam poczekać  na obniżkę i się doczekałam. Jeśli chodzi o kolor, to beżowy nie jest moim ulubieńcem, ale z dostępnych opcji (był jeszcze mocny pomarańczowy i zielony) wydawał się najlepszym wyborem, gdyż nie przepadam za intensywnymi kolorami. 

 

Biały T-shirt Sinsay, beżowe szorty Reserved, jasne tenisówki w kwiaty Aldi, słomkowy kapelusz z czarną wstążką Sinsay, bransoletka z muszelkami

 

Jak nosić letni garnitur damski?

Letni garnitur damski to elegancki zestaw, który w zależności od dodatków sprawdzi się podczas wielu okazji. Dobierz do niego białą, basicową bluzkę, baleriny (lub jeśli lubisz - szpilki) i look do pracy gotowy. Zamień szpilki na tenisówki, wybierz T-shirt w ciekawy wzór lub z napisem i śmigaj na spotkanie z koleżankami lub na zakupy. Mnie tego typu garnitury kojarzą się od razu z butami na obcasach, ale chciałam przełamać ten schemat i postawić na look w nieco luźniejszym, codziennym wydaniu.


Słomkowa torebka koszyk z symbolem nieskończoności Mohito, bransoletka z muszelkami kauri, beżowe szorty Reserved, jasne tenisówki w kwiaty Aldi, beżowa marynarka Reserved

Letni garnitur w wersji na luzie: Beżowa marynarka, beżowe krótkie spodenki, biały T-shirt z napisem, tenisówki w kwiaty

Marynarka jest nieco dłuższa, bez zapięcia. Rękawy są długie, jednak postanowiłam je podwinąć, by nadać całości nieco luzu. Szorty posiadają nieco wyższy stan, są bardzo miłe w dotyku i bardzo komfortowe w noszeniu. Ten beżowy duet uzupełniłam białym T-shirtem z napisem 100% organic i przepisem dotyczącym prania oraz jasnymi tenisówkami w kwiaty. 


Beżowe szorty Reserved, biały T-shirt z napisem Sinsay, tenisówki w kwiaty Aldi, bransoletka z muszelkami, beżowa marynarka Reserved

Wakacyjne dodatki: bransoletka z muszelkami, okulary w kształcie serc, słomkowy kapelusz, torebka koszyk

Chcąc uzyskać wakacyjny klimat postawiłam na odpowiednie dodatki: bransoletkę z muszelkami kauri, okulary przeciwsłoneczne w kształcie serc, słomkowy kapelusz z czarną wstążką oraz słomkową torebką ze złotym symbolem nieskończoności. 

 

Beżowe szorty Reserved, biały T-shirt z napisem Sinsay, tenisówki w kwiaty Aldi, bransoletka z muszelkami, torebka koszyk Mohito, beżowa marynarka Reserved

***

Masz w swojej szafie garnitur?

Co sądzisz o garniturach damskich?

 

8 komentarzy:

  1. Moniko ❤️

    Wyglądasz bardzo stylowo. Ja mam dwa garnitury ale z długimi spodniami, nie myślałam o takim z szortami, może w przyszłym roku coś pomyślę na ten temat :)

    Bardzo ładnie wyglądasz, tak luksusowo, bez zawsze kojarzy mi się z luksusem :)

    Dodatki rewelacyjnie dobrane :)

    Udanych wakacji życzę ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Iwetto! <3

      Dziękuję Ci za tak miłe słowa. <3 Garnitury z długimi spodniami bardzo mi się podobają, kiedyś nawet taki przymierzałam. Ale widzę je do szpilek, a ja w takich butach raczej nie chadzam. Widziałam Twoją sesję w garniturze - wyglądałaś wspaniale. <3

      Dzięki, Kochana! ;* Udanego długiego weekendu! ;*

      Usuń
  2. Ja nawet nie myślałam nad kupnem takiego garnituru - znaczy podobają mi się, ale chyba nie nosiłabym za często :D Ale Twój outfit wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że myślałam podobnie, ale stwierdziłam, że raz się żyje i chcę spróbować czegoś nowego. :D Na razie garnitur miałam raz na sobie, muszę się z nim "oswoić". Ale mam już pomysł na kolejną stylizację. ;) Fajne jest to, że spodenki i marynarkę można nosić osobno i też dobrze się wtedy prezentują. ;) Dziękuję. <3

      Usuń
  3. Pięknie wyglądasz, świetny pomysł z takim krótkim garniturem na lato :D Udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń