20 sierpnia 2022

Stylizacja na lato: zieleń i błękit

Zielonkawy T-shirt New Yorker, jasnoniebieska spódniczka, beżowe sandały z kryształkami Deichmann, okrągła torebka koszyk ze złotymi muszelkami CCC, złota bransoletka Sinsay

Hejka!

Zapraszam Cię na letnią stylizację.

 

Czas podczas wakacji mija mi szybko, zdecydowanie za szybko. Już czuję, że nie starczy mi wolnego, żeby zobaczyć wszystko, co bym chciałam. Ale co zrobić, musi przecież coś zostać na przyszły rok, he, he. Ostatnio opublikowałam relację z pierwszej wakacyjnej podróży, a dziś przychodzę ze stylizacją.

 

Zielonkawy T-shirt New Yorker, jasnoniebieska spódniczka, beżowe sandały z kryształkami Deichmann, okrągła torebka koszyk ze złotymi muszelkami CCC, złota bransoletka Sinsay, niebieska spinka kokarda Sinsay

 

Kulisy sesji zdjęciowej

To cud, że udało mi się ją uwiecznić, gdyż pogoda tamtego dnia nie była sprzyjająca. Już miałam wychodzić, a tu zaczął padać deszcz. Myślałam, że szybko przestanie, ale niestety rozpadał się na dobre. Musiałam przeczekać i zrobić drugie podejście później. Tym razem miałam więcej szczęściach, choć lekki deszczyk złapał mnie już na polu kukurydzy, podczas robienia zdjęć. Mimo przeciwności jednak udało się ukończyć sesję.

 

Zielonkawy T-shirt New Yorker, jasnoniebieska spódniczka, beżowe sandały z kryształkami Deichmann, złota bransoletka Sinsay

 

Zielony T-shirt, jasnoniebieska spódniczka

Zielonkawy T-shirt postanowiłam połączyć z jasnoniebieską spódniczką. Bardzo mi się podoba, a dawno jej nie nosiłam. Jej odcień kojarzy mi się z Kopciuszkiem, dlatego też użyłam jej w pierwszej Stylizacji-inspiracji, w której na warsztat wzięłam styl właśnie tej postaci. Zerknij do tego wpisu i zobacz, od czego zaczęła się ta seria.

 

Jasnoniebieska spinka kokarda Sinsay, zielonkawy T-shirt New Yorker, jasnoniebieska spódniczka, jasnobrązowa torebka koszyk CCC

 

Beżowe sandały, złota bransoletka, niebieska kokardka, okrągła torebka koszyk

Jeśli chodzi o dodatki postawiłam na beżowe sandały z mieniącymi się kryształkami. Chciałam nadać całości wakacyjnego charakteru, więc sięgnęłam po okrągłą torebkę koszyk ozdobioną złotymi muszelkami. Bransoletka jak zwykle minimalistyczna - złota z blaszką z diamencikami. Wisienką na torcie jest urocza spinka - jasnoniebieska kokardka, którą przyozdobiłam włosy.

 

Zielonkawy T-shirt New Yorker, jasnoniebieska spódniczka, beżowe sandały z kryształkami Deichmann, okrągła torebka koszyk ze złotymi muszelkami CCC, złota bransoletka Sinsay

 

***

Co sądzisz o połączeniu zieleni z błękitem?

Jaki jest Twoja ulubiona ozdoba do włosów? 

13 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja :) Też mi to lato za szybko ucieka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za docenienie. <3
      Chciałabym zatrzymać lato, ale niestety się nie da. Wszystko, co dobre, szybko się kończy. ;)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba ta stylizacja. Czas mega szybko leci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że stylizacja Ci się spodobała. ;)
      Gdy się robi fajne rzeczy, to wydaje się, jakby gnał dwa razy szybciej. :D

      Usuń
  3. Oj tak lato mija mega szybko, a w tym roku jakoś wyjątkowo mi pasuje. Nawet jak wszyscy narzekają na upał to ja jakoś go nie dostrzegam.
    Bardzo ładna stylówka, nosiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato to moja ulubiona pora roku i zawsze jakoś tak szybko mija. Mam wrażenie, że inne pory roku trwają dłużej, he, he. :D Fajnie, że upały Ci nie straszne. ;)
      Dziękuję, Kochana. <3

      Usuń
  4. Podoba mi się :) Bardzo lubię taki odcień zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. <3
      W tym odcieniu zieleni mam dwa T-shirty. ;)

      Usuń
  5. Piękny odcień zieleni ma Twoja koszulka ❤️ W połączeniu z błękitem wygląda bardzo świeżo i pięknie. Kokardka we włosach dodaje takiego uroczego klimatu, rozczula wręcz. Ja bardzo lubię takie ozdoby do włosów :) Też mam kokardę do włosów tylko ja mam w kolorze bordo na święta :)

    Bardzo przyjemna stylizacja na ostatnie ciepłe dni :)

    Uroczego wieczorku Ci życzę Moniko ❤️❤️ i ściskam serdecznie ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 Wydaje mi się, że taki odcień nie jest zbyt często spotykany. ;) Co do kokardki to też mam taką bordową i jeszcze różową. A niebieską upolowałam podczas tegorocznych letnich wyprzedaży w Sinsayu. :D Uwielbiam takie urocze dodatki. ;)

      Dziękuję, Iwetto! :* Buziaki! ;*

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Niby zwykła koszulka, ale ten kolor robi robotę. Też bardzo mi się podoba. <3

      Usuń