29 sierpnia 2022

Stylizacja-inspiracja: Cat Valentine

Chabrowa sukienka na ramiączkach, złote baleriny z kokardkami Half Price, złota bransoletka Sinsay

Hejka!

Czym charakteryzuje się styl Cat Valentine? Zapraszam Cię na Stylizację-inspirację.

 

Ostatni dzień urlopu, ostatni wpis w tym miesiącu. Wszystko co dobre, szybko się kończy. Na osłodę przygotowałam Stylizację-inspirację, w której pod lupę weźmiemy styl Cat Valentine.

 

Cat Valentine outfits
Styl Cat Valentine (,,Victoria znaczy zwycięstwo")


Kim jest Cat Valentine?

 
Cat Valentine to postać z serialu Victoria znaczy zwycięstwo, granej przez Arianę Grande. Uczęszcza do liceum Hollywood Arts High School, gdzie kształcą się młodzi artyści. Jest naiwna, sprawia wrażenie niedojrzałej. Trzyma się w grupie razem z Tori, Andre, Robbiem, Jade i Beckiem. Oglądałam dawno temu ten serial i bardzo go lubiłam. Shippowałam Tori i Beckowi. Piosenek z Victorious, od czasu do czasu, słucham do dziś (są mega fajne). Najbardziej podobają mi się: You're The Reason, Finally Falling, Make It Shine (czołówka), All I Want Is Everything.

 

Cat Valentine ,,Victorious" outfits
Stylizacje Cat Valentine (,,Victoria znaczy zwycięstwo")



Styl Cat Valentine z serialu ,,Victoria znaczy zwycięstwo"

 
Cat ubiera się niezwykle dziewczęco i uroczo. Najczęściej wybiera krótkie sukienki z dopasowaną górą i rozkloszowanym dołem, bluzki w kwiaty, delikatne sweterki, spódniczki, ale też jeansy. Jeśli chodzi o buty są to zazwyczaj baleriny lub szpilki. Jej znakiem rozpoznawczym są rozpuszczone, czerwone włosy.

 

Stylizacja - inspiracja: Cat Valentine: bordowa kokarda we włosach, chabrowa sukienka na ramiączkach

Stylizacja - inspiracja: Cat Valentine

 
Tworząc outfit w stylu Cat, zainspirowałam się zdjęciem, na którym ma na sobie chabrową sukienkę, kolczyki, pierścionek i beżowe baleriny z kokardkami. Stylizacja jest prosta, ale świetnie oddaje styl bohaterki.

 

 Chabrowa sukienka na ramiączkach, złote baleriny z kokardkami Half Price, złota bransoletka Sinsay 

 

Chabrowa sukienka, złote baleriny z kokardkami

 
Przypomniałam sobie, że mam bardzo podobną, chabrową sukienkę na ramiączkach, w którą ubrana byłam podczas balu gimnazjalisty. Odkopałam ją z czeluści szafy - nadawała się idealnie. Uwielbiam serię Stylizację-inspirację m.in. za to, że dzięki niej sięgam po ubrania, których dawno nie nosiłam. Do chabrowej sukienki z uroczą kokardką u góry dobrałam złote baleriny z kokardkami.

 

Złota bransoletka z księżycami, gwiazdkami i diamencikami Sinsay, chabrowa sukienka butik

 

Złota bransoletka, bordowa kokarda

 
Całość dopełniają złota bransoletka z księżycami, gwiazdkami i diamencikami oraz bordowa kokardka, którą wpięłam we włosy. Nawiązuje ona do koloru włosów Cat.


Look like Cat Valentine outfit


***
Co sądzisz o stylu Cat Valentine?  
 
Znasz serial Victoria znaczy zwycięstwo?
 

16 komentarzy:

  1. bardzo ładna sukienka, ma ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajkowo!
    No to obie wracamy jutro do pracy, u mnie na szczęście po dniu urlopu, więc chyba będzie łatwiej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3
      Ale się złożyło. :D To powodzenia jutro! Ja się pocieszam myślą, że jutro już wtorek, więc przede mną tylko 4 dni pracy i weekend. :D Z jednej strony chciałabym, żeby wolne jeszcze trochę trwało - w końcu trzeba odpocząć. :D Z drugiej cieszę się, że wracam. ;)

      Usuń
  3. Ale pięknie wyszła ta stylizacja. Super wyglądasz 💞

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka i cała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka Moniś ❤️ Pięknie podkreśla Twoją figurę. Śliczny kolor ❤️

    Skojarzyła mi się też z sukienka Lary Jean z filmu " Do wszystkich chłopców - zawsze i na zawsze". W ogóle chciałabym zobaczyć Twoją stylizację-inspirację Lary Jean Covi - co Ty na to? ❤️

    Ściskam serdecznie, miłego ostatniego dnia sierpnia ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Iwetta! <3

      Nie pomyślałam o tym, a to świetny pomysł na Stylizację-inspirację. Dziękuję Ci bardzo, kochana! <3

      Buziaki! ;*

      Usuń
  6. Powiem Ci szczerze że serialu ,,Victoria znaczy zwycięstwo" nie oglądałam, Car więc nie znam, za to samą odtwórczynię roli, czyli Ariane poznałam dopiero po premierze piosenki ,,Problem" 😀
    Lubię jej muzykę i jej styl ubierania się 😀
    Twoja stylizacja również mi się podoba 😀
    Mam nadzieję że na urlopie wypoczełaś 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię piosenki Ariany. Ma też fajne zapachy perfum. ;)
      Dziękuję. <3
      Ślę wrześniowe pozdrowienia! ;*

      Usuń
  7. Piękna jest ta sukienka. Kolor rewelacja, krój i fason także. Cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń