14 sierpnia 2022

Stylizacje dnia: wakacje czas zacząć!

Letnie stylizacje na każdy dzień tygodnia

Hejka!

Zapraszam Cię na letnie stylizacje.

 

 

Wakacje znowu są wakacje
Na pewno mam rację wakacje znowu są
Wakacje znowu są wakacje
Na pewno mam rację wakacje znowu są
 
Kabaret OT.TO - Wakacje
 
🌞🌞🌞 


Doczekałam się - rozpoczęły się dla mnie upragnione wakacje. Wreszcie mogę sobie dłużej pospać, nadrabiam filmowe i serialowe zaległości. W planach mam też odwiedzenie kilku ciekawych miejsc, z których relacje pojawią się na pewno na blogu. Dzisiaj natomiast przygotowałam wpis ze Stylizacjami dnia. Lato to nie tylko upały, ale i chłodniejsze dni, więc znajdziesz u mnie różne propozycje outfitów. Zaczynajmy!
 
 
 

Plisy

Miętowy T-shirt z napisem Pepco, fioletowa plisowana spódniczka House, różowe espadryle z cekinami Aldi, bransoletka z muszelkami kauri

Wspominałam już, że polubiłam się w tym roku z plisowanymi spódniczkami, więc oto stylizacja z wykorzystaniem mojej fioletowej piękności. Zestawiłam ją z miętowym T-shirtem z napisem Beauty at it's best. Dołożyłam też wakacyjny akcent w postaci bransoletki z muszelkami kauri oraz różowych espadryli z cekinami.




Niech się stanie jasność

Biały T-shirt z napisem Sinsay, jasnoróżowa jeansowa kurtka Sinsay, jasnoniebieskie jegginsy Pepco, jasne tenisówki w kwiaty Aldi, złota bransileta Sinsay

Była stylizacja ze spódniczką to teraz czas na spodnie. Jasnoniebieskie jegginsy połączyłam z białym T-shirtem z napisem 100% organic i przepisem prania. Na górę wybrałam jasnoróżową jeansową kurtkę, a na stopy włożyłam jasne tenisówki w kwiaty. Złota, minimalistyczna bransoletka dopełnia całość.



Księżniczką być

Miętowa bluzka z rękawami w formie falban Terranova, jasnoszara tiulowa spódniczka TXM Textil Market, złote baleriny z kokardkami Half Price, złota bransoletka Sinsay

Kolejna stylizacja kojarzy mi się ze stylem księżniczki. Miętowa bluzka z rękawami w formie rękawów jest jedną z moich ulubionych. Zestawiłam ją z jasnoszarą, tiulową spódniczką. Do tego złote baleriny z kokardkami oraz złota bransoletka i outfit gotowy!




Kolorowy mix

Zielonkawy T-shirt New Yorker, jasnofioletowa marynarka Reserved, jasnoniebieskie jegginsy Pepco, jasnoszare tenisówki Pepco, pleciona torebka z symbolem nieskończoności Mohito, bransoletka z rozgwiazdą Sfera

Lubię łączyć ze sobą różne kolory. Zielonkawy T-shirt postanowiłam połączyć z jasnoniebieskimi jegginsami. Myślę, że tworzą razem ciekawy duet kolorystyczny. Dodałam do tego jasnofioletową marynarkę w podszewką w kwiaty oraz jasnoszare tenisówki. Dodatki stanowią torebka koszyk ze znakiem nieskończoności oraz bransoletka z rozgwiazdą.




Plisy po raz drugi

Brzoskwiniowy T-shirt z napisem Pepco, fioletowa plisowana spódniczka House, różowe espadryle z cekinami Aldi, fioletowa bransoletka ze złotą koniczynką

Następna odsłona stylizacji z fioletową, plisowaną spódniczką. Tym razem zestawiłam ją z brzoskwiniowym T-shirtem z napisem It's a grils world i sercem. Brzoskwinia i fiolet tak pięknie ze sobą współgrają! Outfit dopełniłam jasnofioletową bransoletką ze złotą koniczynką, na której wygrawerowana jest nazwa mojego bloga oraz różowymi espadrylami z cekinami. To ostatnio moje ulubione buty, sięgam po nie bardzo często.
 
 
 
 

Jasne, jak słońce

Jasnożółty T-shirt Sinsay, jasnoszara marynarka z baskinką, granatowe jegginsy F&F, jasne tenisówki w kwiaty Aldi

Jasnożółty, słoneczny T-shirt rozjaśnia granatowe jegginsy. Na górę wybrałam jasnoszarą marynarkę z baskinką. Ostatnimi elementami są jasne tenisówki w kwiaty oraz minimalistyczna bransoletka.
 
 
 

 Dziewczęco i na luzie

Miętowy T-shirt z napisem Pepco, ciemnoszara spódniczka Cropp, tenisówki ombre, złota bransoletka Sinsay

Miętowy T-shirt z napisem Beauty at it's best w nieco innym wydaniu. Zestawiłam go z ciemnoszarą spódniczką i dodałam do tego duetu tenisówki ombre, co nadało całości nieco sportowego charakteru. Nie zabrakło złotej, minimalistycznej bransoletki.
 
 
 
 

SmileyWorld

Jeansowa oversizeowa kurtka SmileyWorld Sinsay, biały T-shirt z napisem Sinsay, granatowe jegginsy F&F, jasnofioletowe skarpetki, jasnoszare tenisówki Pepco, jasnofioletowa bransoletka ze złotą koniczynką

Jeansowa, oversizeowa kurtka z fioletowymi minkami SmileyWorld to rzecz, na którą czaiłam się od jakiegoś czasu. Podobała mi się, ale nie byłam pewna, czy będzie pasować do mojego stylu. Gdy znalazła się na wyprzedaży zaryzykowałam i zagościła w mojej szafie. Połączyłam ją z białym T-shirtem z napisem Not cute just psycho oraz granatowymi jegginsami tworząc prawie total jeans look. Do tego jasnoszare tenisówki, jasnofioletowe skarpetki oraz bransoletka w tym samym odcieniu ze złotą koniczynką.
 
***
 
Oversizeowe kurtki: tak, czy nie?
 
Jesteś już po wakacjach, czy wizja wolnego dopiero przed Tobą?

5 komentarzy:

  1. Cześć Moniczko ❤️

    Cieszę się, że nastały u Ciebie wolne dni i możesz sobie odpocząć od pracy :) Życzę Ci udanego wolnego i wielu wakacyjnych wrażeń :) No i nabrania sił do kolejnych obowiązków :)

    Śliczne stylizacje, ale ta księżniczkowa wygrywa wszystko ❤️ Ale Tobie jest we wszystkim ładnie także każda jest śliczna, piękna Dziewczyno ❤️

    Słoneczny g chwil życzę, ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Moniczko ❤️
    Cieszę się, że nastały u Ciebie wolne dni i możesz sobie odpocząć od pracy. Życzę Ci miłego wypoczynku, wielu wakacyjnych wrażeń i nabrania sił do kolejnych obowiązków :)

    Stylizacje śliczne jak zawsze. Każda jest piękna, ale wygrywa księżniczkowa jak dla mnie :) Na Tobie wszystko wygląda wspaniale śliczna Dziewczyno ❤️

    Uroczych chwil życzę, słońca i radości, ściskam mocno ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia stylówka najbardziej w moim guście :) Ale chętnie nosiłabym też kolorową z żakietem, jasną z kataną czy tą z dresową szarą spódnicą.
    Co do wakacji to miałam już tydzień wolnego w pierwszym tygodniu sierpnia, ale został mi jeszcze tydzień (nie bierzemy na raz 2 tygodni, nie musimy), więc myślę jeszcze nad wykorzystaniem we wrześniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie już połowa wakacji za mną, jeszcze z 1,5 miesiąca i znowu zaczną się uczelniane obowiązki :D Ostatnia stylizacja dla mnie rewelacyjna, super że zdecydowałaś się na tę kurtkę :) Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń