26 sierpnia 2022

Letnia elegancja: bluzka z falbanami, garniturowe szorty

Bluzka z rękawami w formie falbanek Ney Yorker, beżowe garniturowe szorty Reserved, jasnoszare sandałki na łupku, słomkowa torebka z symbolem nieskończoności Mohito, złota bransoletka Sinsay, jasnofioletowa bransoletka ze złotą koniczynką

Hejka!

Zapraszam Cię na świeżutką letnią stylizację.

 

Pomysł na tę stylizację chodził za mną od dłuższego czasu, ale pochłonęły mnie wakacyjne wycieczki (pojawi się sporo podróżniczych relacji na blogu), a ostatnio nie było pogody. Dziś wszystko dopisało i stylizacja mogła zostać uwieczniona.

 

Bluzka z rękawami w formie falbanek Ney Yorker, beżowe garniturowe szorty Reserved, jasnoszare sandałki na łupku, słomkowa torebka z symbolem nieskończoności Mohito, złota bransoletka Sinsay, jasnofioletowa bransoletka ze złotą koniczynką, słomkowy kapelusz

 

Bluzka z falbaniastymi rękawami

Kolor bluzki bardzo ciężko mi określić. Jest to jakby jasny fiolet lub róż, w każdym razie bardzo mi się ten odcień podoba. Podobnie jak rękawy w formie falbanek. Uwielbiam takie! Bluzka jest luźniejsza, przez co w sam raz nada się na upały. 

 

Bluzka z rękawami w formie falbanek Ney Yorker, beżowe garniturowe szorty Reserved, jasnoszare sandałki na łupku, słomkowa torebka z symbolem nieskończoności Mohito, złota bransoletka Sinsay, jasnofioletowa bransoletka ze złotą koniczynką

 

Beżowe szorty, szare sandałki na słupku

Postanowiłam wystylizować ją elegancko, więc zestawiłam ją z beżowymi, garniturowymi szortami (w połączeniu z marynarką zobaczysz je w tym wpisie Jak nosić garnitur damski?). Z elegancką kojarzą mi się delikatne sandałki na słupku, więc sięgnęłam po moje jasnoszare piękności. 

 

Złota bransoletka Sinsay, fioletowa bransoletka ze złotą koniczynką

 

Pleciona torebka, minimalistyczne bransoletki, słomkowy kapelusz

Mamy lato, wakacje stąd wybór plecionej torebki ze złotym symbolem nieskończoności. Całość dopełniają dwie bransoletki: złota, minimalistyczna oraz jasnofioletowa ze złotą koniczynką z nazwą mojego bloga. Podczas słonecznych dni nie rozstaję się z moim słomkowym kapeluszem z czarną wstążką wokół ronda.

 

Bluzka z falbaniastymi rękawami New Yorker, beżowe garniturowe szorty Reserved, jasnoszare sandałki na słupku, słomkowa torebka Mohito, bransoletki

***

Jaki rodzaj rękawów lubisz w bluzkach?

Co wolisz: krótkie spodenki, czy spódniczki?

 

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja! U mnie zdecydowanie rządzą spodenki. Nie przepadam za spódniczkami. W bluzkach lubię gdy mają ciekawe rękawy- takie jak te Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry wieczór Moniś ❤️

    Śliczna bluzeczka, zauroczył mnie kolor i rękawki. Lubię takie bardzo :)

    Jeśli chodzi o spodenki to mam tylko jedne khaki szorty jakoś bardziej lubię spódniczki i sukienki :)

    Ślicznie wyglądasz, życzę Ci miłej końcówki wakacji ❤️

    Przytulam ❤️

    OdpowiedzUsuń