8 sierpnia 2022

Z jakimi kolorami łączyć beżowy? I Beż i czerń

Beżowa sukienka z bufiastymi rękawami Sinsay, czarne baleriny z kokardkami Biedronka, czarny pasek ze złotą klamrą w kształcie kółek Sinsay, czarna bransoletka ze złotym ptaszkiem, słomkowy kapelusz z czarną wstążką Sinsay, czarna torebka na złotym łańcuszku House

Hejka!

Zapraszam Cię na nową stylizację.

 

Dziś nadszedł czas, by światło dzienne ujrzała stylizacja z beżową sukienką. Pokazałam ją już w Stylizacjach dnia: w rytmie lata.

 

Beżowa sukienka z bufiastymi rękawami Sinsay, czarne baleriny z kokardkami Biedronka, czarny pasek ze złotą klamrą w kształcie kółek Sinsay, czarna bransoletka ze złotym ptaszkiem, słomkowy kapelusz z czarną wstążką Sinsay, czarna torebka na złotym łańcuszku House

Beżowa sukienka z bufiastymi rękawami

Beżową sukienkę z bufiastymi rękawami upolowałam w zeszłym roku w Sinsayu. Gdy obmyślałam stylizację, od razu w mojej głowie pojawiła się wizja zestawienia jej z dodatkami w kolorze czarnym. Połączenie beżu z tym klasykiem wydaje mi się bardzo szykowne. 

 

Beżowa sukienka z bufiastymi rękawami Sinsay, czarny pasek ze złotą klamrą w kształcie kółek Sinsay, czarna torebka na złotym łańcuszku House

Z jakimi kolorami łączyć beżowy?

Beżowy to neutralny kolor, który będzie się dobrze prezentował niemal ze wszystkimi barwami. Oprócz wspomnianej czerni, warto połączyć go z granatem, bordowym, niebieskim, różem, czy zielenią. Dobrze odnajdzie się też w duecie z bielą, a nawet szarością. Jeśli zależy Ci na delikatnym, stonowanym looku połącz beż z pastelowymi barwami. Gdy nie chcesz się wyróżniać postaw na total beż look. Beżowy to też świetna baza dla mocnych i ciemnych kolorów. Będzie je fajnie rozjaśniał.


 

Beżowa sukienka z bufiastymi rękawami Sinsay, czarny pasek ze złotą klamrą w kształcie kółek Sinsay, czarna bransoletka ze złotym ptaszkiem, słomkowy kapelusz z czarną wstążką Sinsay, czarna torebka na złotym łańcuszku House

Czarne baleriny, czarny pasek ze złotymi kółkami, czarna torebka na złotym łańcuszku

Postawiłam na czarne baleriny z dziurkami ozdobione kokardkami i złotymi kółeczkami. Do tego czarny pasek ze złotą klamrą w kształcie kółek oraz torebka na łańcuszku w tym samym kolorze. 

 

Czarna bransoletka ze złotym ptaszkiem

Czarna bransoletka ze złotym ptaszkiem, słomkowy kapelusz

Przedostatnim elementem jest czarna bransoletka ze złotym ptaszkiem. Stylizację wieńczy słomkowy kapelusz z czarną wstążką wokół ronda. Zaczęłam się ostatnio przekonywać do noszenia kapelusza i sięgam po niego coraz częściej.

 

Kwiat między liśćmi podczas deszczu

Kulisy sesji zdjęciowej

Sesja zdjęciowa przebiegła w błyskawicznym tempie, a to wszystko przez deszcz, który złapał mnie w trakcie zdjęć (stąd pojedyncze kropeczki na sukience). Zaczęło padać, więc musiałam się spieszyć. Na szczęście miałam miejscówkę pod drzewem, więc miałam jako takie schronienie. O dziwo materiał, z którego jest wykonana sukienka, wysychał w błyskawicznym tempie, więc zdjęcia się udały.

 

***

Masz beżowe ubrania w swojej szafie?

Lubisz nosić nakrycia głowy latem? Jakie jest Twoim ulubionym? 

10 komentarzy:

  1. bardzo ładna sukienka, bransoletka wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zarówno sukienka, jak i bransoletka Ci się spodobały. <3 Bransoletkę upolowałam podczas tegorocznego jarmarku wielkanocnego w moim mieście. ;)

      Usuń
  2. I love the look, the dress is so nice and the bracelet too

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja i połączenie. Śliczna sukienka i dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Moniczko ❤️

    Śliczna stylizacja. Kapelusik ładnie komponuje się z tą sukienką, a czarne dodatki dodają szyku i klasy. Wyglądasz wspaniale w tej stylizacji :)

    Ja bardzo lubię beżowe ubrania, dla mnie są kwintesencją elegancji, wygląda się w tym kolorze naprawdę fajnie :)

    Latem najczęściej noszę na głowie kapelusz, mam ich aż 3 :)

    Serdeczności życzę, miłego letniego wieczorku ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka, a kapelusz jest taką wisienką na torcie :) Naprawdę pięknie wyglądasz :) Podoba mi się bardzo to połączenie sukienki i czarnych dodatków :)

    Pozdrawiam,

    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko super pasuje! To są moje kolory :D Ale fason sukienki nie mój, ale Ty pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beż, czerń, biel- uważam że są to bardzo uniwersalne kolory, pasują do każdych barw, sprawdzą się na każdą okazję i w każdą porę roku 😀
    Mam sporo beżowych ubrań, ale sukienki w tym kolorze akurat nie mam( kiedyś miałam, ale czas odcisnął na niej piętno, i nie nadaje się do noszenia)
    Latem nie noszę żadnych nakryć głowy- jedynie do zdjęć, w tym roku, zakładam kapelusz ( podobny do Twojego)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam beżowy chyba tylko t-shirt, więc noszę do wszystkiego, głównie do jeansów. Źle czuję się w beżu i w szarości :D

    OdpowiedzUsuń