4 listopada 2023

Jesienna stylizacja: ponczo i dynie

Stylizacja: ponczo i dynie

Hejka!

Zapraszam Cię na jesienną stylizację wśród dyń.

 

Wczoraj, 3 listopada, mój blog obchodził 7 urodziny. Kiedy ten czas tak szybko minął? Dziękuję Doris z bloga Pretty - Primule za życzenia. Cieszę się, że mam swój internetowy zakątek, w  którym mogę dzielić się stylizacjami, ciekawostkami, relacjami z podróży, czy przeczytanymi książkami lub obejrzanymi filmami/serialami. Nie wyobrażam sobie swojego życia bez blogowania. Aby uczcić tę kolejną rocznicę, przygotowałam specjalną sesję w jesiennym klimacie - z dyniami i słomą. Czegoś takiego jeszcze u mnie nie było, a marzyło mi się jakiś czas. Oprócz kolorowych liści moim ulubionym motywem jesiennym są właśnie dynie. Mam nawet małą kolekcję kilku złotych i jedną pomarańczową.

 

Ponczo w kratkę Biedronka, granatowe jegginsy F&F, buty dark holo na grubszej podeszwie Cropp, bordowa bluzka z długim rękawem Sinsay

 

Bordowa bluzka, granatowe jegginsy, buty dark holo

Postawiłam na bluzkę z długim rękawem w kolorze bordowym. Dobrałam do niej granatowe jegginsy oraz holograficznymi (dark holo) butami na grubszej podeszwie z efektem reflective. 

 

Czerwona gumka do włosów w kratkę, ponczo w kratkę

Ponczo w kratkę

By dodać stylizacji więcej jesiennego klimatu, nieco ją rozjaśnić i przy okazji nie zamarznąć, otuliłam się beżowym ponoczo w czerwono-czarno-białą kratę. Jeśli chcesz dowiedzieć się kilku ciekawostek o tej części garderoby, zerknij do wpisu Co wspólnego ma ponczo z wojskiem i Clintem Eastwoodem?

 

Jak stworzyć jesienną stylizację?
Monika - zdobywca dyń

 

Gumka do włosów w kratkę

Ostatnim elementem stylówki jest czerwona gumka do włosów a kratkę z uszkami, taki mały uroczy akcent. Bele słomy i dynie robią świetną robotę. Jest klimacik! Jestem bardzo zadowolona z tych zdjęć.

 

Ponczo w kratkę Biedronka, granatowe jegginsy F&F, buty dark holo na grubszej podeszwie Cropp, bordowa bluzka z długim rękawem Sinsay
Na dyniowym tronie

 

Szukasz pomysłów, co robić jesienią? Zerknij do wpisu 23 pomysły na jesienne aktywności. Ja mam już odhaczonych kilka pozycji z listy, a dzisiaj udało mi się zrobić kolejną aktywność. Z kolei jeśli zastanawiasz się, gdzie wybrać się na zdjęcia jesienią, przeczytaj ten post Pomysły na sesję zdjęciową w plenerze - 4 pory roku.

 

***

Masz w swojej szafie ponczo?

Jaki jest Twój ulubiony jesienny motyw?

Jakie są Twoje ulubione jesienne plenery do zdjęć?

6 komentarzy:

  1. Witam Cię Moniko!

    Życzenia co prawda złożyłam już dzisiaj przy okazji poprzedniego wpisu, ale czemuby nie napisać ich jeszcze raz? Życzę Ci, aby to miejsce dalej sprawiało tyle radości. Tobie i czytelnikom. Cudownie było trafić w Twój zakątek i patrzeć jak się rozwijasz. Mam nadzieję, że Twoja pasja zostanie z Tobą na długo.

    Muszę przyznać, że już dawno nie widziałam kogoś w ponczo, a szkoda, bo daje to niesamowity klimat, zwłaszcza jesienią! Kokardka w kratkę zdecydowanie dodała klimatu do tej stylizacji.

    Świetne, jesienne zdjęcia. Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Olimpio! ;)

      Dziękuję za odwiedziny. ;) Dziękuję Ci podwójnie za wspaniałe życzenia. Mam nadzieję, że się spełnią. <3

      Okrycia typu ponczo nie są raczej ostatnimi czasy zbyt popularne, a szkoda. Bo uważam podobnie, jak Ty, że dodają stylizacji takiego jesiennego klimatu. Co do kokardki, to uwielbiam takie drobne, urocze akcenty. <3

      Dziękuję, Kochana! Miłego wieczoru! ;*

      Usuń
  2. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga. Sukcesów i radość w dalszym tworzeniu .
    Poncza niestety nie mam,a widzę że to świetny element stroju. Bardzo Ci w nim do twarzy,a gumka do włosów dodaje takiego uroku. I to iście jesienne tło do zdjęć - dynie. Super wszystko dopracowałaś 😍
    Pozdrawiam Monika 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia, wszystkiego najlepszego i powodzenia na dalsze lata ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz życzę Wszystkiego Najlepszego z okazji siódmych urodzin bloga i życzę kolejnych takich rocznic oraz mnóstwa motywacji do prowadzenia bloga :) Też bardzo się cieszę, że mam swój internetowy zakątek i mogę dzielić się moją twórczością. Tak samo jak Ty nie wyobrażam sobie mojego życia bez blogowania :) Bardzo fajna stylizacja i super zdjęcia! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, takie sesje z dyniami w tle mają coś w sobie :D Kolejnych wielu lat w blogosferze!

    OdpowiedzUsuń