10 listopada 2023

Stylizacje dnia: radosna jesień

Hejka!

Zapraszam Cię na jesienne stylizacje na każdy dzień tygodnia.

 

Jasne, radosne kolory uwielbiam nosić przez cały rok. Wprowadzają one nieco optymizmu do życia. Nie inaczej jest jesienią. Jeśli decyduję się na ciemniejsze barwy, zwykle dodaję przynajmniej jeden jaśniejszy akcent. Zapraszam Cię do obejrzenia Stylizacji dnia.

 

 

Sneackers time


Moją ulubioną różową bluzę połączyłam z granatowymi jegginsami oraz biało- zielonkawe sneackersy. Noszę je już trochę i uważam, że był to udany zakup. Buty są wygodne i fajnie się prezentują - nie miałam jeszcze takiego duetu kolorystycznego. Stylizację dopełniają różowo-granatowa chusta z chwościkami oraz jasnoszara kurtka.

 

 

Dzień Spódnicy

 

Stylizacja z Dnia Spódnicy. Wybrałam spódniczkę w czarno-białą pepitkę. Dobrałam do niej jeansową koszulę, której podwinęłam rękawy. Dodałam czarne, grubsze rajstopy oraz botki w tym samym kolorze. Ostatnimi elementami są szara gumka do włosów poprzetykana srebrną nitką oraz czarna bransoletka ze złotym ptaszkiem.

 

 

Dream Believer

 

Bluzkę w kolorze brudnego różu z rysunkiem dziewczyny i napisem Dream Believer zestawiłam z czarnymi jeansami i biało- zielonkawymi seneackersami. Do tego duetu dobrałam różowo-granatową chustę z chwościkami, minimalistyczną, złotą bransoletkę oraz różowym plecaczek. Włosy przyozdobiłam różową spinką kwiatem.

 

 

Baskinka, chwościki i kokardka


 Jasnoróżowa bluzka z baskinką, granatowe jegginsy, buty dark holo na grubszej podeszwie, jasnoszara kurtka, różowo- granatowa chusta z chwościkami oraz granatowa spinka do włosów - kokarda w złote gwiazdki. Stylówka gotowa!

 

 

Róż & niebieski

 

Różową bluzę z napisem Barbie zestawiłam z granatowymi jegginsami oraz czarnymi botkami. Kolejnymi elementami stylizacji są różowo-granatowe chusta z chwościkami wraz z niebieską kurtką. Bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne kurtki z bluzą. 

 

 

Ogry mają warstwy i Monika też

 

Tym razem stworzyłam wielowarstwową stylizację. Postawiłam na jasnofioletową, pluszową bomberkę, szary polar oraz jeansową, oversizeową kurtkę z minkami. Dobrałam do tego czarne jeansy oraz biało-zielonkawe sneackersy. Stylizację dopełniłam czarną torebką na łańcuszku.

 

Szaro, ale nie buro

 

Postawiłam na szarą bluzkę z wiązaniem u dołu i napisem Smile, którą połączyłam z granatowymi jegginsami i czarnymi botkami. Akcentem, który rozjaśnia i wprowadza nieco radości do outfitu, jest różowo-granatowa chusta z chwościkami. Dodatki stanowią szara gumka do włosów poprzetykana srebrną nitką oraz granatowa bransoletka ze złotą książką z serduszkiem.

 

***

Która stylizacja wydała Ci się najciekawsza?

Które buty na jesień wolisz: botki, czy adidasy?

4 komentarze:

  1. Moja faworytka to oczywiście: grube, czarne rajstopy i spódniczka w pepitkę ! Pozostałe stylizacje też ciekawe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej spodobała mi się o dziwo stylizacja ze spódnicą. O dziwo, bo spódnice i sukienki noszę tylko w ciepłych porach roku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie wyglądasz w każdej wersji :D Ja jesienią, kiedy jest już chłodniej stawiam na botki, a na początku, kiedy jesień przeplata się jeszcze z latem, zakładam botki :)

    OdpowiedzUsuń