22 listopada 2023

Strefa Kinomaniaczki: ostatni rok Dzikich Kotów, miłość

Miłość na rajskich wyspach (2023), Hisg School Musical: The Musical: The Series (2023), Miłość z przypadku (2022)

Hejka!

Zapraszam Cię do filmowego świata.

 

Mimo iż ostatnio więcej czytam, udało mi się obejrzeć kilka produkcji w ostatnim czasie. Dziś w Strefie Kinomaniaczki znajdziesz dwa filmy i ostatni sezon serialu. Zaczynajmy! 

 

Miłość na rajskich wyspach/Royal in Paradise (2023)

Miłość na rajskich wyspach/Royal in Paradise (2023) plakat filmowy

Utalentowana pisarka, Olivia Perkins, po rozstaniu z wieloletnim partnerem, razem z przyjaciółką wyrusza na wakacje na rajską wyspę. Los sprawia, że spotyka tam  Aleksandra, mężczyznę, na którego natknęła się już w kawiarni w Ameryce. 

 

Miłość na rajskich wyspach/Royal in Paradise (2023) scena z filmu

Lubię królewskie motywy, więc gdy przypadkiem trafiłam na ten film na YT, musiałam go obejrzeć. Można powiedzieć, że jest to taka współczesna bajka. Ciepły, przyjemny, delikatny film ze szczęśliwym zakończeniem. Wiadomo, schematyczny, ale wprowadzono też nietypowe elementy, jak rezerwat przyrody (piękne widoczki na morskie żyjątka). Akcja toczyła się w odpowiednim tempie. Fajnie, że bohaterowie poznawali się powoli, spędzali razem miło czas na wyspie. Super, że oprócz wątku pisarki i księcia, co prawda w tle, ale szczęście odnalazły też inne pary. Całość bardzo mi się podobała. Główni bohaterowie zostali dobrze dobrani, pasowali do siebie i fajnie się ubierali (no nie mogłam nie zwrócić uwagi na ich stylizacje, he, he). Mitchell Bourke miał świetny brytyjski akcent. Muszę przyznać, liczyłam, że na końcu będzie przeskok czasowy i pokażą królewski ślub, ale się nie doczekałam. Natomiast oglądałam wywiad z Mitchellem i jest szansa, że zostanie nakręcony sequel Miłości na rajskich wyspach. Z chęcią bym go obejrzała. Film bardzo polecam!

 

 

 

High School Musical: The Musical: The Series: The Final Season (2023)

 

High School Musical: The Musical: The Series: The Final Season (2023) olakat serialu

Uczniowie East High przygotowują się do wystawienia kolejnego przedstawienia. Jednocześnie ekipa Disneya zaczyna kręcić w szkole wyczekiwany High School Musica 4: the Reunion, w którym Wildcats mają być statystami. Gdyby tego było mało, nastolatków czekają decyzję dotyczące ich przyszłości, po ukończeniu liceum.


High School Musical: The Musical: The Series: The Final Season (2023) scena z serialu

Ostatni sezon z ekipą Dzikich Kotów. Z jednej strony szkoda, że już nie będzie kontynuacji, bo zakończenie pozostawiło otwartą furtkę, ale z drugiej może i dobrze, że nie będę ciągnąć tego w nieskończoność. Trzeba wiedzieć, kiedy zejść ze sceny. Przyjemnie było wrócić do East High. Ten sezon jest sentymentalny, pełen wzruszeń i trudnych decyzji, przed którymi staną uczniowie. Tym razem koło teatralne pod przewodnictwem pani Jenn bierze na warsztat High School Musical 3: Senior Year (uwielbiam, byłam na nim w kinie). W serialu pojawili się gościnnie członkowie oryginalnej obsady: Corbin Bleu (Chad), Lucas Grabeel (Ryan), Monique Coleman (Taylor), Kaycee Stroth (Marta), Alyson Reed (Pani Darbus) oraz Bart Johnson (trener Bolton). Super było zobaczyć ich po latach (niektórzy przewijali się we wcześniejszych sezonach). W East High pojawiły się nowe osoby Mack i Dani, które nieźle namieszają. Bardzo podoba mi się postać pani Jenn, która jest taka wspierająca, inspiruje swoich uczniów. Nie podobało mi się za to, że w serialu wrzucili kilka przekleństw, co prawda były wypipkane, ale po co one tam? Ricky i Gina - z nimi mam problem. Jest między nimi chemia, ale jakoś mi wizualnie do siebie nie pasują. Szkoda, że w rzeczywistości Disney nie ma w planach nakręcić 4 filmu z kultowej serii. Choć z drugiej strony musiałby się nieźle natrudzić, by nie sprostać oczekiwaniom fanów.

 

 

Miłość z przypadku/ Love at the Lodge (2022)

Miłość z przypadku/ Love at the Lodge (2022) plakat filmowy

Skupiona na swojej pracy prawniczka, Emma, ma nadzieję, że dzięki zorganizowaniu idealnego wyjazdu firmowego, uda się jej osiągnąć wymarzony cel - zostanie partnerką w kancelarii prawniczej. Jej misterny plan zostaje pokrzyżowany przez pogodę - spada obfity deszcz i drogi dojazdowe zostają zamknięte. Emma zostaje uwięziona w ośrodku wypoczynkowym. Szefowa zbytnio się tym nie przejmuje i zleca jej nowe zadanie - ma przekonać Liama, właściciela ośrodka, by go sprzedał.

 

Miłość z przypadku/ Love at the Lodge (2022) scena z filmu

Przyjemny, delikatny i ciepły, tymi przymiotnikami mogłabym opisać ten film. To propozycja w sam raz, by się zrelaksować. Powiedziałabym, że klimat podobny do Miłości na rajskich wyspach. Wiadomo inna historia, nie ma tu królewskich klimatów, ale za to nieco prawniczego vibe'u (mało, ale jednak). Fajna była przemiana głównej bohaterki, to jak otwierała się. Natomiast nieco podejrzane było to zamknięcie dróg. Niby tak napadało, a u nich było suchutko, he, he. No ale fabuła musi jakoś posuwać się na przód.

 

***

Znasz oryginalny High School Musical 

Jaki film/serial udało Ci się ostatnio obejrzeć?

2 komentarze:

  1. Nie oglądałam żadnej z przedstawionych przez Ciebie pozycji. Wczoraj oglądałam z mężem "Nigdzie" i polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie obejrzę film "Miłość na rajskich wyspach" :) Ja ostatnio obejrzałam serial "Infamia" i polecam :)

    OdpowiedzUsuń