1 listopada 2023

Podsumowanie miesiąca: październik 2023

Jesienny krajobraz

Hejka!

Zapraszam Cię na podsumowanie października.

 

 

 

Wyzwanie fotograficzne Kobiecej Foto Szkoły

Już po raz ósmy wzięłam udział w wyzwaniu Dominiki z Kobiecej Foto Szkoły na Instagramie. Najtrudniejszy był dla mnie temat 3 dnia: kółka i prostokąty. Natomiast największym zaskoczeniem był dla mnie mega pozytywny odbiór zdjęcia z 2 dnia, czyli żółtego wtorku. To zdjęcie jest najbardziej radosne i optymistyczne.

 

Kalendarz adwentowy z bransoletką Eloy Christmas z Rossmanna


Kalendarz adwentowy Eloy Christmas

Sinsay wypuścił w tym roku dokładnie te same kalendarze z biżuterią, co w poprzednim, więc nie kupię. Myślałam już, że nie będę mieć takiego, ale byłam ostatnio w Rossmannie i zauważyłam, że zaczęły się pojawiać kalendarze adwentowe. Moją uwagę zwrócił niewielki, różowy z dziadkami do orzechów. Kryje w sobie dwie bransoletki i zawieszki ze  świątecznymi motywami - coś na kształt bransoletek z charmsami z Pandory. Nie miałam nigdy takiej, więc bardzo się cieszę. Kosztował 39,99 zł.


Kasztany z minkami


Jesienne przyjemności - ozdabianie kasztanów

Jesienią uwielbiam zbierać kasztany. Część wykorzystałam do zdjęć, a inne ozdobiłam. Taka mała rzecz, a cieszy!

 

Zumba

Kontynuuję uczęszczanie na zajęcia zumby. Ostatnio myślałam o tym, że jakiś czas temu chciałam się na takowe wybrać, ale z różnych względów tego nie zrobiłam. A w wakacje trafiła się fajna możliwość, z której skorzystałam i tak zostałam, spełniając swoje marzenie.

 

Co mi w duszy grało?

Zapraszam Cię na angielsko-polsko-hiszpański mix piosenek. 

 

Iamnotshane - Let's ride


Shane ma bardzo fajne piosenki. Tam ma uzależniający refren.


Iamnotshane - Plot twist


 Od razu wpada w ucho.


Tate McRae - Greedy (sped up)


Często słyszałam tę piosenkę w rolkach na IG i mi się spodobała. Oryginał jest fajny, ale przyspieszona wersja jeszcze lepsza.


Doda - Nie żałuję feat. Smolasty

Kolejny udany duet (po Nim Zajdzie Słońce) Dody i Smolastego, choć tego drugiego jest mało w tym numerze. Fajny beat.


Lanberry, Tribbs - Dzięki, że jesteś


Mega optymistyczna nuta, co za energia! Fajnie buja, ciekawy dobór słów.


Genzie - Halloween

 


Tekst nie jest jakiś wybitny, ale beat mega buja. Super nuta na imprezkę!

 

Wersow x Friz - Taka sama

 

Przepiękna piosenka, zarówno tekst, jak i teledysk. A beat idealny do tańczenia zumby. Jest moc!


Doja Cat - Paint The Town Red (clean version)


Ten beat jest mega fajny i uzależniający. Trafiłam na tę piosenkę dzięki rolkom na IG. Załączam wersję bez przekleństw.


J Balvin, Usher, DJ Khaled - Dientes 


Piosenka Ushera, Lil Jona, Ludacris -  Yeah!  z 2004 roku w nowej, odświeżonej odsłonie. Angielsko - hiszpańska mieszanka. Mega energetyczna, nogi same rwą się do tańca. Spodobał mi się układ taneczny zumby do tego utworu, więc go załączam.


David Bisbal - Antes Que No


Świetna piosenka i ciekawy teledysk. Jestem fanką utworów Davida Bisbala.


Październik na blogu Window of Fashion by Moni


Blog

W październiku wybiło mi 101 postów w tym roku. Najchętniej komentowane były: Podsumowanie września, Stylizacje dnia: spódniczki i spodnie oraz Spełniłam swoje marzenie: zwiedziłam Zamek w Malborku. A już 3 listopada mój blog będzie obchodził 7 urodziny! Ja się pytam, kiedy to zleciało?

 

***

Jak wspominasz swój październik?

6 komentarzy:

  1. Love the photo with all the yellow flowers

    OdpowiedzUsuń
  2. To co czas na muzyczne podsumowanko ode mnie? :D Słyszałam piosenki Greedy i Lanberry, no i Dodę też, ale jakoś bez szału. Dudy lubię bardzo nim zajdzie słońce, ale bardziej to zasługa Smolastego :D Paint the town red luuubię, ma fajny vibe i klimat. Ale zaskoczyła mnie jej obecność u Ciebie, potem doczytałam, że bez przekleństw :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe podsumowanie. Szczególnie te dotyczące kalendarzy adwentowych mnie zaciekawiło. Ja od u lat przygotowuje kalendarz dla moich córek ale jakoś nigdy nie pomyślałam o sobie. Może pora to zmienić? 🤔
    Serdecznie życzenia z okazji urodzin bloga i dalszych sukcesów w jego tworzeniu. Pozdrawiam Monika 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Kochana! :)

    Świetne podsumowanie października.
    Nigdy nie brałam udziału w tych zdjęciowych wyzwaniach na Instagramie, ale doskonale je znam. Nie dziwię się, że to zdjęcie miało tak dobry odbiór. Wygląda naprawdę bardzo, bardzo dobrze! Super, że wpadł Ci w oko taki fajny kalendarz. Ciekawe czy Sinsay wypuścił to samo, bo aż tyle im zostało z poprzedniego roku czy odbiór był tak pozytywny, że postanowili to powtórzyć? Uwielbiam kasztany. Niby nic takiego, ale kojarzy mi się z dzieciństwem :) Super, zumba jest naprawdę mega ciekawym zajęciem. W gimnazjum również uczęszczałam i mega lubiłam. Ale muzycznie u Ciebie było w tym miesiącu :)

    Wszystkiego dobrego na 7 rocznicę bloga! Życzę dalszego zamiłowania do tej pasji i wielu sukcesów. Sto lat!

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję 7. rocznicy blogowania i życzę kolejnych wielu lat! U mnie październik mijał na papierkach, po weselu trochę tego było :D

    OdpowiedzUsuń