24 maja 2020

Karneciki na Dzień Mamy do wydruku

Karneciki do prezentu do wydruku

Hejka!

Z okazji zbliżającego się Dnia Mamy przygotowałam 7 bilecików, które możesz dołączyć do prezentu. Zapraszam! 



Początki Dnia Mamy


Już pojutrze najpiękniejsze święto, czyli Dzień Mamy. To doskonała okazja, by podziękować swojej rodzicielce za cierpliwość, okazywane wsparcie, pomoc, a także trud, który włożyła w nasze wychowanie. Początki Dnia Mamy sięgają prawdopodobnie starożytności. W Grecji i Rzymie otaczano wówczas kultem matki-boginie, które były symbolami płodności i urodzaju.  

Dzień Mamy w różnych krajach


Co ciekawe Dzień Mamy dnia 26 maja obchodzi się tylko w Polsce. M.in. w Stanach Zjednoczonych, czy w Niemczech świętuje się go w drugą niedzielę maja, a w Argentynie dopiero w trzecią niedzielę października. W niektórych krajach, jak na przykład w Bułgarii Armenii, Mołdawii, czy Rosji Dzień Mamy jest obchodzony razem z Dniem Kobiet.


Karneciki do prezentów na Dzień Mamy


Z okazji Dnia Mamy przygotowałam 7 karnecików, które możesz wydrukować i dołączyć do prezentu. Wykonałam je w Canvie, tym razem od początku do końca jest to mój autorski pomysł, gdyż nie korzystałam z gotowych szablonów. Bileciki są dostępne w formacie pdf. Możesz z nich korzystać na własny użytek. Jeśli chcesz udostępnić grafiki, to podlinkuj je, proszę do mojego posta. 

Karnecik Dla Mamy

Karnecik Dla Mamy
Karnecik możesz za darmo pobrać tutaj


Karnecik Dla kochanej Mamy

Karnecik Dla kochanej MamyKarnecik możesz za darmo pobrać tutaj.


Karnecik Dla Ciebie, Mamo!

Karnecik Dla Ciebie, Mamo
Karnecik możesz za darmo pobrać tutaj.


Karnecik W Dniu Mamy

Karnecik W Dniu MamyKarnecik możesz za darmo pobrać tutaj


Karnecik W Dniu Mamity

Karnecik W Dniu Mamity

Karnecik możesz za darmo pobrać tutaj


Karnecik Najlepszej Mamie

Karnecik Najlepszej Mamie

Karnecik możesz za darmo pobrać tutaj


Karnecik Dla Mamy

Karnecim Dla MamyKarnecik możesz za darmo pobrać tutaj

Co podarować Mamie z okazji  Dnia Mamy?


Moja Mama, jak co roku, dostanie wykonaną przeze mnie tradycyjną kartkę. Reszty upominków nie mogę zdradzić, bo Mama czasem wchodzi na bloga i byłoby po niespodziance. Jeśli jeszcze nie wiesz, co podarować swojej Mamie z okazji jej święta, zerknij do tych wpisów:

🠊 23 pomysły na Dzień Mamy - znajdziesz tam 23 propozycje prezentów, zarówno materialnych, jak i niematerialnych, które możesz podarować Mamie.
🠊 Kartki na Dzień Mamy do pobrania - 5  kartek, które możesz wydrukować i wręczyć swojej Mamie lub wysłać jako wirtualną kartkę.
🠊 Dzień Mamy -  w tym wpisie zebrałam kilka cytatów o Mamach, może któryś Cię zainspiruje.


***

Masz już przygotowany upominek dla Mamy?
 

42 komentarze:

  1. ale urocze! niestety nie będę się widziała z mamą w Dzień mamy. Prezent zakupiłam online, mam jeszcze zamiar ogarnąć pocztę kwiatową:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że karneciki Ci się spodobały. <3 Szkoda, że nie będziesz się widziała z Mamą na żywo, ale zawsze pozostaje Internet. ;) Super pomysł na prezent, Mama będzie zadowolona! ;)

      Usuń
  2. Świetne są te karneciki. Mi najbardziej podoba się drugi. Ja postanowiłam, iż osłodzę mojej mamie ten dzień. Kilka dnia temu miała urodziny, wtedy dostała duży prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Tak jakoś wyszło, że wszystkie są w odcieniach różu, a ten drugi się wyróżnia. :D Cieszę się, że Ci się spodobał. ;) Ale fajnie! Pewnie była bardzo zadowolona. ;)

      Usuń
  3. Oh wow the last 3 are so cute! :)
    Hi, would you like to follow each other?
    fiftyshadesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much. <3
      I'm glad you like my projects. ;)
      Have a wonderful week! ;)

      Usuń
  4. Śliczne te karneciki, bardzo się postarałaś! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja niestety nie mam jeszcze prezentu dla mamy ,nawet nie wiem kiedy się zobaczymy...
    A karneciki są bardzo fajne - miło że zebralas je w jednym miejscu ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żeby udało się Wam jak najszybciej spotkać i wyściskać. <3
      Dziękuję. Cieszę się, że spodobały Ci się moje projekty. ;*
      Też przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia, Lili! :*

      Usuń
  6. Hejka Moniko!
    Wiesz, nie wiedziałam, że Dzień Mamy jet tylko w Polsce obchodzony 26 maja. Myślałam, że gdzieś jeszcze a tu taka niespodzianka :D Nasze mamusie są bardzo bardzo wyjątkowo i to pewnie dlatego tak jest :)

    Super urocze są te karneciki :) Ja mojej mamie już podarowałam prezent. Kupiłam jej dzbanuszek z zaparzaczem, ściereczkę kuchenną, dwa fiołki w doniczce i gorzką czekoladę z malinami :)

    Buziaczek :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Iwetto! ;)
      Jak ja lubię takie powitanie. :D Powiem Ci, że sama byłam zaskoczona tym faktem. :D Blogowanie bardzo poszerza horyzonty. ;) Bardzo możliwe. Dla każdego dziecka jego Mama jest wyjątkowa. <3

      Dziękuję. ;) Jakie wspaniałe prezenty. <3 Ja dzisiaj kupiłam i podarowałam już Mamie spodnie do ćwiczeń, kurtkę jeansową oraz bluzkę z długim rękawem z koronką przy dekolcie. Wygląda w tym przepięknie. <3 Jutro dostanie kartkę. ;)

      Buziaki! :*

      Usuń
    2. Cieszę się, że takie powitanie Ci odpowiada :)
      Super jet dowiedzieć się czegoś nowego :) Masz rację, dla każdego dziecka jego mama jest wyjątkowa <3

      Wow, super prezenty podarowałaś swojej mamie <3 Ja mojej też kartkę dałam :)

      buziaki :**

      Usuń
    3. Bardzo mi odpowiada, jest takie miłe i naturalne. ;)

      Ekstra! To piąteczka. :D

      Buziaki! :*

      Usuń
  7. Ja w tym roku postawiłam na prezent z dziedziny pielęgnacyjnej
    Pozdrawiam, MAda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie. Pielęgnacja jest bardzo ważna. <3
      Dziękuję i też pozdrawiam! ;)

      Usuń
  8. Urocze te karneciki :) W tym roku swojej rodzicielce sprezentuję set kosmetyków pielęgnacyjnych do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 O, to Twoja Mama będzie mogła sobie zrobić domowe spa. ;)

      Usuń
  9. Ooo bardzo fajne karneciki, zastosuję ję na moim blogu dla mamy!

    Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo mi miło. ;)
      Dziękuję i też życzę Ci przyjemnego wieczoru! :*

      Usuń
  10. Świetne te karnecik ! Taki własnoręcznie wykonany zawsze cieszy :) na juz mam prezent dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tak jak już wspomniałam - dostanie bukiet kwiatów i coś słodkiego, po prostu dla gestu - w sam raz na odpowiednią porę ♥ a jak juz pojadę na urlop to planuje jej kupić taki sweterko-płaszcz ♥
    Karneciki zawsze cieszą moje oko, bo są dobre na każdą okazje i co fajne - gotowe! ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja postawiłam na ubrania- podarowałam Mamie jeansową kurtkę, bluzkę z koronką i spodnie do ćwiczeń, bo jej poprzednie już się zużyły. :D Oczywiście własnoręcznie zrobiona kartka do tego i ulepiłam jej mini kwiatuszki z takiej masy klejącej. :D
      Fajne niespodzianki przygotowałaś dla swojej Mamy. ;)
      To prawda, karneciki ułatwiają sprawę. :D

      Usuń
  12. I love them all!! They are perfect, for a perfect mum 🌷

    Would you like to become blogger friends? 👧 👧 I follow you, you can find me here:

    Shades of Silvie

    Have a lovely day 🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! I'm glad you like them. <3
      I'm so happy you follow my blog. ;)
      Have a lovely day! :)

      Usuń
  13. Karneciki prezentują się niezwykle uroczo! Zdecydowanie wybrałabym "W dniu Mamity" :D Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Właśnie ten karnecik wybrałam i dołączyłam do kartki, którą podarowałam mojej Mamie. ;)

      Usuń
  14. super przydatne!! dzieki!!:)
    http://dorey-doorey.blogspot.com/2020/05/dostaam-sie-na-lekarski-wstep.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też Ci dziękuję za miłe słowa i przesyłam pozdrowionka! ;)

      Usuń
  15. W tym roku takie karneciki nie będą mi potrzebne. Niestety nie będę widziała się z mamą, a życzenia złożę tylko przez telefon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, że tegoroczny Dzień Mamy spędzicie osobno. Trzymam w takim razie kciuki, żeby udało Ci się jak najszybciej spotkać z Mamą i mocno ją wyściskać. ;)

      Usuń
  16. uaaaa, jakie ekstra!! my już daliśmy mojej mamie w niedzielę prezent :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Ja część prezentu dałam w niedzielę, część w poniedziałek, a kartkę dzisiaj. :D

      Usuń
  17. Świetny pomysł! Ja niestety z braku czasu i jakichkolwiek zdolności manualnych zazwyczaj decyduję się jednak na w pełni zakupione prezenty. Wiadomo, jest to mniej prywatne, ale jak bym się starała to nie umiem ;D Moja mama w tym roku dostała różę w doniczce, bo kwiaty uwielbia, ale nie cięte ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja łączę prezenty kupione z tymi wykonanymi własnoręcznie. Myślę, że to taki fajny złoty środek. Picassem nie jestem, ale mojej Mamie podobają się moje wyroby, więc chyba najgorzej ze mną nie jest. :D Róża w doniczce dłużej pocieszy oko. <3

      Usuń
  18. Urocze karneciki :) lubię bardzo obdarowywać bliskich takimi ręcznie robionymi prezentami od serca, zawsze długo się je pamięta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Zdecydowanie się z Tobą zgadzam! Ja część prezentów kupuję, a część robię sama. :D

      Usuń
  19. Karneciki przepięknie się prezentują :D Ja mojej mamie wręczyłam bombonierki ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, czyli osłodziłaś jej ten szczególny dzień. ;) Dziękuję i też Cię serdecznie pozdrawiam! :*

      Usuń
  20. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń