2 maja 2020

Podsumowanie miesiąca: kwiecień 2020

Kwiaty jabłoni

Hejka!

Wiosenne kwiaty, Wielkanoc i dużo piosenek. Zapraszam Cię na podsumowanie kwietnia!



Wielkanocna muffinka z barankiem, żółte goździki


Wielkanoc 2020


Nauczona doświadczeniem z Bożego Narodzenia nie rzuciłam się na pieczenie wielu ciast (musiałam sama je potem jeść, a ileż można). Zdobiłam wielkanocne drzewko i ozdobiłam tylko jedną pisankę. Obejrzałam fajny film w wielkanocnym klimacie i skończyłam czytać książkę. Tak w skrócie mogę opisać tegoroczne święta wielkanocne. 


Kreatywna zabawa


W kwietniu wzięłam też udział w kreatywnej zabawie organizowanej przez Adę Zet na Instagramie. Polegała ona na tym, żeby wybrać jeden przedmiot i zrobić z nim trzy różne zdjęcia. Nie było mi łatwo zdecydować się, co to ma być za rzecz, a nawet, gdy już ja wybrałam, musiałam trochę pogłówkować, jak wykorzystać ją w taki sposób, by powstały 3 ujęcia. Na szczęście się udało i w efekcie zyskałam 3 fajne zdjęcia na mój profil na Instagramie. 


Kwiat jabłoni


Wiosenne zdjęcia


Bardzo miłym akcentem, a właściwie najfajniejszym momentem kwietnia był mini spacer w poszukiwaniu wiosennych kwiatków do sfotografowania. Sprawiło mi to mnóstwo radości. Tak się wciągnęłam w robienie zdjęć, że udało mi się na chwilę zapomnieć o obecnej sytuacji w kraju i na świecie. To była piękna chwila!


Projekt gonił projekt


Końcówka kwietnia upłynęła mi bardzo pracowicie. Musiałam zrobić kilka projektów na studia. Było to męczące, ale dałam radę! Czuję się teraz taka wolna. No dobra, zostało mi jeszcze co nieco do dokończenia, ale na razie nie chce sobie tym zaprzątać głowy.



Paweł Tkaczyk Zakamarki marki

Zakamarki marki


Czy wiesz, co to jest brandjacking? Czym zajmuje się adbusting? Czym się różni ulotka od folderu i broszury? 

W kwietniu dokończyłam czytać Zakamarki marki Pawła Tkaczyka. Książka napisana zrozumiałym językiem, w formie, która przypominała mi krótkie blogowe wpisy. Początkowe rozdziały były dla mnie odświeżeniem wiedzy, ale im dalej, tym dowiadywałam się nowych, ciekawych rzeczy. Dużym plusem są zawarte w ostatniej części opisy realnych przypadków firm, tzw. case study. O ile podstawy, dobre praktyki i mechanizmy działania pozostały niezmienne, to od 2011 roku sporo się zmieniło w świecie online, np. nie znajdziesz tam żadnych informacji o Instagramie. To taki mały minus, ale wynikający po prostu z upływu czasu, a nie braków wiedzowych autora. Czasem brakowało mi konkretów, ale widać, że autor zna się na swoim fachu. To książka dla Ciebie, jeśli chcesz stworzyć własną markę lub interesujesz się marketingiem.



 Co mi w duszy grało?


W kwietniu słuchałam bardzo dużo piosenek. Umilały mi czas spędzany w domu. Lubię słuchać piosenek, np. gdy robię notatki lub jakieś projekty na studia. Cicha muzyczka w tle sprawia, że lepiej mi się pracuje. Zapraszam na hiszpańsko-angielską playlistę

Cande Molfese y Ruggero Pasquarelli - TODO CAMBIO

 

 

Hiszpańskojęzyczne piosenki to u mnie chleb powszedni. Kocham ich słuchać! 



Jasmine Thompson - Willow


 Piękna, delikatna nuta.



Jasmine Thompson - Run


Ta piosenka wprawia mnie w pozytywny nastrój.



Jasmine Thompson - Adore


  Szybko wpada w ucho i uzależnia. 


Amor Congelado


 Ten utwór poznałam dzięki serialowi Spinning Out (znalazł się w kwietniowej Strefie Kinomaniaczki) i zachwycił mnie. Ma niesamowity klimat.



Moulin Rouge! - El Tango de Roxanne


 Nieco podobny klimat do poprzedniego utworu.



Dua Lipa - Physical 


Bardzo energetyczny kawałek. 



blog Window of Fashion by Moni

Blog

W zeszłym miesiącu udało mi się częściej odwiedzać Wasze blogi i szybciej odpowiadać na komentarze, z czego jestem bardzo zadowolona. Jeśli chodzi o wpisy, to najchętniej komentowany był post Jak szybko i sprawnie zrobić zakupy?, a także Trik: jak "zawiązać" koszulkę? I Żółty T-shirt i naszyjnik z aparatem oraz Jak podkręcić stylizację? I Beżowa baza i miętowa kurtka. Ku mojej ogromnej radości do grona obserwatorów dołączyły 3 nowe osoby. Bardzo miło mi Was powitać! 

*

Życzę Ci wspaniałego maja!
🌷🌺🌸

***

Jak wspominasz kwiecień?

24 komentarze:

  1. Mówiłam Ci, ze lubie te zdjęcia wiosny? Jesli nie - to mówię teraz ♥
    To i tak święta krótkie, a jednak udało Ci się je spędzić produktywnie :) a przynajmniej tak jak lubisz! No to zapraszam Cie do mojej zabawy! :) Mam nadzieję, ze też Ci się spodobają tematy, które dzisiaj lub jutro ujrzą światło dzienne :)
    jeśli chodzi o te zakamarki to nie czytałam, ale wydają się mega ciekawe, więc ze spokojem sobie ogarnę temat ☺ Mój kwiecień? Był dobry, taki jaki miał być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam osoby, która nie lubiłaby wiosennych zdjęć. :D One są przepiękne, takie radosne i nastrajają optymistycznie. ;)
      Racja, Wielkanoc jest bardzo krótka i obchodzi się ją mniej hucznie niż Boże Narodzenie. ;) Tematy wybrałaś bardzo fajne. Bardzo podoba mi się to, że można używać Twojego hashtagu cały czas. Bez względu, czy zdjęcie wpasowuje się w dane tematy. ;)

      "Zakamarki marki" to dosyć znana książka, więc postanowiłam w końcu ją przeczytać. :D

      Super, że jesteś zadowolona z kwietnia. Życzę Ci pięknego maja! :*

      Usuń
  2. Mi Ciebie też miło poznać hehe
    Też uwielbiam zdjęcia wiosenne, a na wielkanoc zrobiłam 3 pisanki hehe, ale za to poprzednie lata ani jednej

    Miłej niedzieli :)
    https://zpolskidopolski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Super, że się odezwałaś. Bardzo mi miło, że dołączyłaś do grona moich obserwatorów. Mam nadzieję, że znajdziesz u mnie treści, które uznasz za ciekawe. ;)

      O, to więcej pisanek niż ja. :D

      Dziękuję i życzę Ci pięknego tygodnia! :*

      P.S. W wolnej chwili z chęcią Cię odwiedzę na blogu. ;)

      Usuń
  3. Great post!I wish you more more followers and good posts,you are amazing!!!
    Thanks for sharing <3
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, my dear! You are very kind. ;)
      Wish you all the best! :*

      Usuń
  4. Świetne podsumowanie! :)
    Widać, że kwiecień był dla Ciebie dość dobrym miesiącem :)
    Ja będę bardzo mile wspominać tegoroczną Wielkanoc :) I choć nie dane mi było spędzić jej z siostrą to nadrobiłyśmy wszystko teraz na majówkę :)

    Uwielbiam kwitnące drzewka, za nie i za te świeże listki kocham wiosnę :) Jest pięknie, ptaki śpiewają aż chce się żyć :)

    Życzę Ci pięknego maja, dużo zdrowia i słońca :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo miło mi to czytać. ;)
      Tak, zwłaszcza końcówka. Mimo iż ciężka i pracowita, to wreszcie nabrałam sił do działania. :D
      Fajnie, że udało Ci się nadrobić czas z siostrą. ;)

      O tak! Zgadzam się z Tobą! Kwitnące kwiaty, słoneczko i śpiew ptaków. <3 Cudo! <3

      Dziękuję! :* Tobie też przesyłam słoneczne pozdrowienia, dużo zdrowia i pomyślności w maju! :*

      Usuń
  5. Kwiecień był pięknym miesiącem- drzewa rozkwitły, było cieplutko, no i obchodziłam urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spóźnione 100 lat, Kochana! :*
      Kwitnące drzewa to cudny widok! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia, uwielbiam kwitnące drzewa :) Gratuluje wielkanocnych dekoracji :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! <3 Dziękuję i też serdecznie Cię pozdrawiam! :)

      Usuń
  7. Jakie piękne są te zdjęcia 😍
    Uwielbiam tą piosenkę "Adore " Jasmine -zaraz posłucham pozostałych ,polecanych przez Ciebie ☺
    Miesiąc kwiecień minął mi całkiem nieźle - napewno lepiej niż marzec
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie, Lili! :*
      "Adore" jest wspaniała. Nastraja pozytywnie. ;) Miłego słuchania. ;)
      Bardzo fajnie, że kwiecień był lepszy niż jego poprzednik. Życzę, by maj był jeszcze wspanialszy! :*
      Buziaki! :*

      Usuń
  8. Uwielbiam wiosnę i zdjęcia przedstawiające naturę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze wpasowałam się ze zdjęciami w Twój gust. :D

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia przyrody budzącej się do życia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Zdjęcie to jedynie odbicie piękna, które w całości można podziwiać tylko na żywo. :D

      Usuń
  10. Piękne wiosenne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kwitnące jabłonie, wiśnie czy mirabelki :) Napatrzeć się nie mogę a wieczorem czuć cudny ich zapach w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, hej, miałam małą przerwę od bloga, ale wracam ze zwiększoną liczbą energii, więc mam nadzieje, że o mnie nie zapomniałaś :D
    W niedzielę moja mam wyciągnęła mnie prawie siłą na spacer. Troszkę już przyrosłam do łóżka. Wzięłam ze sobą aparat i nawet nie miałam pojęcia ile pięknych zdjęć można zrobić w promieniu 2 km od domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka! ;)
      Jak dobrze, że wróciłaś. ;)
      Takie spacery w pobliżu domu są najlepsze. Sama nie oddalam się jakoś bardzo od domu, tylko szukam pięknych kwiatów w najbliższej okolicy i znajduję prawdziwe perełki. <3

      Usuń