14 sierpnia 2021

11 stylizacji na lato i wakacje

Pomysły na wakacyjne stylizacje

Hejka!

Zapraszam Cię na propozycje letnich i wakacyjnych stylizacji.

 

Zwykle we wpisie pokazuję jedną stylizację, dzisiaj natomiast będzie ich aż... 11. Lato to czas, gdy częściej niż w innych porach roku mam wenę do tworzenia outfitów. Poniższe zestawy pokazywałam na moim InstaStory, jako Stylizacje dnia. Natomiast przemyślałam sprawę i doszłam do wniosku, że fajnie będzie je pokazać i na blogu. Nie przedłużając - zaczynajmy!

 

Lodowe orzeźwienie

Niebieski T-shirt z napisem, fioletowa, trapezowa spódniczka House, fioletowe tenisówki Cropp, bransoletka z muszelkami
 

Trapezową spódniczkę w odcieniu lawendowym, zapinaną na guziki (taki model był bardzo popularny w latach 90.) połączyłam z jasnoniebieskim T-shirtem z napisem Beauty At it's Best. Ten duet kolorystyczny przywodzi mi na myśl orzeźwiające lody. Całość dopełniłam bransoletką z muszelkami, która nadaje stylizacji wakacyjnego klimatu oraz jasnofioletowymi tenisówkami. W takim outficie można śmigać cały dzień.

 

Moc muszelek

Biały T-shirt, letnie spodnie w kwiaty i liście palmowe, japonki, choker z muszelek, bransoletka z muszelkami
 

Zwykły biały T-shirt zestawiłam ze letnimi spodniami w kwiaty i liście palmowe. Na stopy powędrowały moje ulubione buty na lato, czyli japonki, które idealnie zgrały się kolorystycznie (ale również motywem) ze spodniami. W tej stylizacji czułam się bardzo wakacyjnie. A to wszystko za sprawą dodatków: bransoletce z muszelkami, chokerowi z muszelek.


Kontrastowo

Żółta spódniczka, fioletowa bluzka, beżowe sandały, bransoletka z muszelkami

Jasnofioletowa bluzka z krótkim rękawem znalazła się w duecie z żółtą spódniczką. Bardzo podoba mi się to połączenie, jest kontrastowe, a przez to ciekawsze i wakacyjne (przez ten żółty). Dobrałam do tego zestawienia beżowe sandały z kryształkami ułożonymi w azteckie wzory oraz bransoletkę z muszelkami.

 

Szorty time

Jeansowe krótkie spodenki, różowe espadryle z cekinami, różowa bluzka, bransoletka z muszelkami

Różowa bluzka z krótkim rękawem typu motylek i jeansowe krótkie spodenki to duet w sam raz na upalny, letni dzień. Do tego różowe espadryle z cekinami oraz bransoletka z muszelkami.

 

Falbankowe love

Niebieska sukienka w białe kwiaty Cropp, beżowy pasek z kokardką, beżowe sandały Deichmann, bransoletka z muszelkami

Jasnoniebieska sukienka w drobne, białe kwiatki to mój wyprzedażowy łup z Croppa. Długo się na nią czaiłam, nawet zniknęła ze sklepów i strony internetowej, ale gdy tylko się znów pojawiła, zamówiłam ją. To musiało być przeznaczenie. Bardzo podobają mi się rękawy w formie falbanek. Są urocze. Aby sukienka prezentowała się lepiej, uzupełniłam ją beżowym paskiem z kokardką. Nie mogło zabraknąć bransoletki z muszelkami oraz beżowych sandałów z mieniącymi się kryształkami.

 

Serce na dłoni koszulce

Miętowa koszulka z sercem, jegginsy, japonki, bransoletka z muszelkami
 

Kto powiedział, że latem nie można nosić długich jeansów? Miętowy T-shirt z sercem zestawiłam z jeansowymi jegginsami. Do tego wybrałam niebieskie japonki i bransoletkę z muszelkami. 

 

Odwrócony kontrast

Żółty T-shirt, fioletowa, trapezowa spódniczka House, beżowe sandały Deichmann, torebka w kształcie aparatu Zaful, delikatna bransoletka, różowy pasek Sinsay
 

Pod względem kolorystycznym jest to odwrócenie trzeciej stylizacji. Żółty T-shirt bez nadruków połączyłam z lawendową, trapezową spódniczką z guziczkami. Tym razem pokusiłam się też o różowy pasek i srebrną bransoletkę z gwiazdkami. Nie mogło zabraknąć torebki w kształcie aparatu i beżowych sandałów.


Dziewczęcy szyk

T-shirt ze szpilkami, różowa spódniczka, różowe espadryle, delikatne barnsoletki

Biały T-shirt ze szpilkami z kokardką i jasnoróżowa spódniczka w kształcie litery A to mega dziewczęce połączenie. Nie potrzebuje wielu dodatków, dlatego też postawiłam tylko na dwie, delikatne bransoletki oraz espadryle.


Wakacyjny vibe

T-shirt z wakacyjnym nadrukiem Diverse, jegginsy, jasnofioletowe tenisówki Cropp, bransoletka z muszelkami

Koralowy T-shirt z wakacyjnym nadrukiem to kolejna zdobycz z tegorocznych wyprzedaży z Diverse'a. Urzekł mnie kolorami i palmami. Dobrałam do niego jegginsy, jasnofioletowe tenisówki oraz bransoletkę z muszelkami. 


Not Cute Just Psycho

Biały T-shirt z napisem 'Not Cute Just Psycho' Sinsay, fioletowa, trapezowa spódniczka z guzikami House, różowe spadryle Aldi, bransoletka z muszelkami
 

Trzecia propozycja wystylizowania lawendowej spódniczki zapinanej na guziki. Tym razem znalazła się w towarzystwie białego T-shirtu z wymownym napisem Not Cute Just Psycho (robi całą robotę). Całość uzupełniają espadryle i bransoletka z muszelkami.


Zieleń i róż włóż

Zielony T-shirt, jasnoróżowa spódniczka, beżowe sandały, bransoletka z muszelkami

 

Tego lata postanowiłam zaszaleć z nieoczywistymi połączeniami kolorystycznymi. Zielonkawy T-shirt zestawiłam z jasnoróżową spódniczką. Niby nic szalonego, ale kolory robią robotę. Do tego beżowe sandały oraz wakacyjna bransoletka z muszelkami.


***

Co sądzisz o takiej formie wpisu?

Która stylizacja najbardziej przypadła Ci do gustu?

24 komentarze:

  1. Bardzo spodobała mi się stylizacja z sukienką (tego lata je uwielbiam!) i z spódnicą zapinaną na guziki (mega mi się podoba taki model! Muszę go kupić chyba).
    Ogólnie super pomysł z takim postem zawierającym wiele stylizacji - musisz robić je częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że spodobały Ci się te stylizacje i wpis. ;)

      Dziękuję. Jak zbiorę trochę stylizacji, to jak najbardziej opublikuję je w takiej formie. ;)

      Usuń
  2. Rzeczywiście przyzwyczaiłaś że na blogu, pokazujesz jedną stylizacje, a dziś aż 11...😊
    Większą część z nich kojarzę z InstaStory☺
    Najbardziej mi się podobają "szorty time", oraz "serce na koszulce"
    Niemniej wszystkie outfity są bardzo ładne i baaaardzo wakacyjne 😍😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tym razem obrodziło stylizacjami. :D
      Super, że śledzisz mnie na bieżąco także na Instagramie. ;)
      Czyli stylizacje ze spodniami. Miło mi. ;)
      Bardzo Ci dziękuję, Ewo i też przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia! ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajne stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z zaprezentowanych stylizacji najbardziej spodobała mi się druga, trzecia, ósma oraz ostatnia :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że aż tyle moich stylizacji przypadło Ci do gustu. ;)

      Dziękuję i też ślę pozdrowienia! ;)

      Usuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Super pomysł z tymi stylizacjami! Lato zdecydowanie pozwala na tworzenie większej ilości outfitów :) Sama mam zamiar zrobić kilka takich stylizacji dnia, biorąc pod uwagę że mam urlop i więcej czasu mogę poświęcić na moje szoszal midia :D Jak zawsze wygląda pięknie! Nie dość że stylizacje urocze to jeszcze pomysłowe i nawiązujące do nich nazwy! :) Każda stylówka ma coś w sobie i każda jest wyjątkowa. Każda ciepła i bardzo wakacyjna :) Podobają mi się takie wpisy, czekam na kolejne zestawienie stylizacji :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, Klaudio! ;)

      Bardzo dziękuję. Cieszę się, że spodobał Ci się mój pomysł na wpis. ;) Życzę Ci udanego wypoczynku i czekam na Twoje wakacyjne outfity. <3
      Z tymi nazwami nie było łatwo, ale w końcu udało mi się je wymyślić dla każdej stylizacji. ;)

      Gdy tylko uzbieram więcej stylizacji, pojawi się podobny wpis. ;)

      Dziękuję i przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia! ;*

      Usuń
  6. Te spodnie w kwiaty są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne stylizacje. Ważne, żeby było lekko i przyjemnie w tym co nosimy!
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Zgadzam się z Tobą, bardzo ważne, by czuć się komfortowo w ciuchach. ;)

      Przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia! ;)

      Usuń
  8. Wszystkie są śliczne, ale 3 i 7 spodobały mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć Moniko!

    Jestem pod wrażeniem tego wpisu, tak dużo stylizacji w jednym poście to chyba jeszcze na Twoim blogu nie było :) Albo coś mi umknęło?

    Wszystkie stylizacje są świetne, każda na swój sposób jest wyjątkowa i przykuwa uwagę :)
    Podoba mi się połączenie kolorów zieleń & róż i fiolet & żółty :)

    Co do japonek to ja ich nie lubię bo mnie gniotą między palcami :D Latem stawiam zdecydowanie na zwykłe klapki :)

    Spodnie w kwiaty i palmy są cudowne ! :) Takie wakacyjne, choker i bransoletka z muszelkami dodają wakacyjnego klimaciku ! :)

    Przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! ;)

      Nic Ci nie umknęło, jesteś na bieżąco. ;) To prawda, jeszcze się nie zdarzyło, abym opublikowała tyle stylizacji w jednym wpisie. Ale zawsze musi być ten pierwszy raz. :D

      Dziękuję. <3 To bardzo ciekawe połączenia kolorystyczne, rzadko spotykane. ;)

      A mi właśnie zwykłe klapki nie służą. :D

      Dzięki, spodnie upolowałam w Lidlu. ;) Ostatnio mam bzika na punkcie biżuterii z muszelkami. <3

      Udanej końcówki tygodnia! ;)

      Usuń