7 sierpnia 2021

Lato w mieście I Koszula w paski, spódniczka, koturny

Koszula w paski Tesco, różowa spódniczka New Yorker, miętowe koturny Biedronka, złote bransoletki Sinsay

Hejka!

Zapraszam Cię na letnią, miejską stylizację.

 

Wakacje czas zacząć!

Po chłodniejszym początku, jaki zaserwował nam sierpień, znów wróciło prawdziwe, ciepłe lato.  Oby ładna pogoda utrzymała się, jak najdłużej. A przynajmniej w najbliższym czasie, bo właśnie zaczęłam urlop. To pierwszy raz, gdy nie mam do dyspozycji 3 miesięcy wakacji, tylko dwa tygodnie. Ale nie jest to dla mnie powód do smutku, bo lubię swoją pracę i chętnie do niej wrócę, gdy zregeneruję siły. Koniec prywaty, czas przejść do stylizacji. Jest to propozycja wakacyjnego outfitu na tle miejskiej scenerii. Zdjęcia zostały wykonane w sierpniu zeszłego roku, więc dosyć długo czekały na publikację. Ale lepiej późno, niż wcale.

 

Koszula w paski Tesco, różowa spódniczka New Yorker, miętowe koturny Biedronka, złote bransoletki Sinsay, słomkowy kapelusz TXM Textil Market

Koszula w paski bez rękawów

Wybrałam koszulę bez rękawów w biało-niebieskie paski. By nadać jej charakteru i nieco podkręcić stylizację związałam ją w talii. Lubię tego typu koszule, mam ich kilka w szafie. Poniżej znajdziesz inne propozycje outfitów z wykorzystaniem tej części garderoby:

🠊 Jak nosić koszulę bez rękawów? I Koszula w kropki, tiulowa spódniczka

🠊 Słoneczna spódnica i koszula w kropeczki

🠊 Stylizacja - inspiracja: styl pin-up girl

 

Koszula w paski Tesco, różowa spódniczka New Yorker, miętowe koturny Biedronka, złote bransoletki Sinsay

 

Jasnoróżowa spódniczka

Koszulę zestawiłam z jasnoróżową spódniczką o fasonie w kształcie litery A. Bardzo podoba mi się jej odcień. Jest delikatny i dziewczęcy. Więcej inspiracji, jak nosić taką spódniczkę znajdziesz w tych wpisach:

🠊 Jasnoróżowa spódniczka oraz koszula w paski i kwiaty

🠊 Różowo mi - stylizacja i  ciekawostki o kolorze różowym

 

Złote bransoletki Sinsay

 

Miętowe buty na koturnach

Na stopy powędrowały miętowe buty na koturnach. Ich kolor fajnie orzeźwia stylizację, a kokardka dodaje uroku. Tworząc ten wpis, uświadomiłam sobie, że mam je już kilka lat, a do tej pory jeszcze ani razu nie pojawiły się na blogu. To pewnie dlatego, że bardzo rzadko je noszę. Na co dzień stawiam jednak na wygodę.

 

Modna stylizacja na lato w mieście

Złote bransoletki, torebka aparat, kapelusz

Dodatki stanowią  dwie złote bransoletki - z okrągłą blaszką oraz z trzema sześcianami. Całość dopełnia... a jakże - torebka w kształcie aparatu. Oprócz niej pokusiłam się jeszcze na słomkowy kapelusz przeciwsłoneczny.

 

***

Co sądzisz o koszulach bez rękawów?

Jak mijają Ci wakacje? Jesteś już po urlopie czy wciąż masz w perspektywie wolne dni? 

24 komentarze:

  1. Bardzo ładna stylizacja :) Dla mnie taka pogoda jest niedobra, wolę jak jest chłodniej :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie za docenienie stylizacji. ;)
      Za upałami też nie przepadam, ale lubię, gdy jest ciepło i słonecznie. ;)
      Przesyłam pozdrowienia. Udanej końcówki weekendu! ;)

      Usuń
  2. Dzień dobry w niedzielne popołudnie Moniko! :)

    Ja bardzo lubię koszule bez rękawków, szczególnie w połączeniu ze spódniczką :) Ty swoją stylizację naprawdę świetnie zestawiłaś :) Wszystko się ładnie komponuje :) Jest elegancko a zarazem dziewczęco :)

    U mnie urlopu brak, bo dopiero 3 cały miesiąc pracuję. Lubię swoją pracę i nawet mi brak tego wolnego nie doskwiera :D

    Pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto!

      Miło mi Cię gościć w moim internetowym zakątku. ;)

      Też podoba mi się takie połączenie, choć ze spodniami te koszule też dają radę. ;) Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa. <3

      Rozumiem, no tak, wolne dopiero się nalicza. :D Super, że też lubisz swoją pracę. Najważniejsze, żeby to, co robisz, sprawiało Ci radość, wtedy się nie czuje, że się pracuje. :D Wiadomo zmęczenie czasem może dać się we znaki, ale jest o wiele łatwiej znosić jakieś przeciwności, gorsze dni i ciekawiej, gdy lubi się wykonywaną pracę. ;)

      Dziękuję i też serdecznie Cię pozdrawiam! ;*

      Usuń
  3. Ja właśnie kończę urlop i wracam do pracy. Niby całkiem ją lubię, ale jednak się nie chce :P
    Na szczęście mam kilka dni jeszcze do wykorzystania, także może np we wrześniu :)
    W Twojej stylizacji najbardziej podobają mi się buty, szkoda, że sama takich nie noszę ze względu na wzrost :D Aczolwiek cenię wygodę, więc w sumie nie miałabym wielu okazji do ich założenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, wolne trochę rozleniwia, he, he. :D
      Fajnie, że zostawiłaś sobie kilka wolnych dni w zapasie. Będą jak znalazł, gdy będziesz chciała odpocząć. ;)
      Byty kupiłam kilka lat temu na wyprzedaży w Biedronce. :D

      Dzięki za odwiedziny. Pozdrawiam! ;)

      Usuń
  4. Piękna wakacyjna stylizacja :D Ja z racji tego, że zamiast leniuchować podczas najdłuższych wakacji w życiu zdecydowałam się na staż, mam jedynie kilka dni wolnego do wykorzystania i jeszcze czekają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Fajnie, że chcesz się rozwijać i w tym celu wybrałaś się na staż. Doświadczenie jest bardzo cenione przez pracodawców. Życzę Ci powodzenia! ;)

      Usuń
  5. Genialnie wyglądasz, super torebeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A moją uwagę przykuły piękne butki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja i podoba mi się spódniczka :D
    Koszulki bez rękawów są idealne w lecie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. Dziękuję Ci bardzo. ;)
      Koszule bez rękawów są super na lato, a w połączeniu ze sweterkiem sprawdzą się też fajnie wczesną jesienią. :D

      Pozdrawiam! ;)

      Usuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Ja jestem przed urlopem, zaczynam 16 :) Już nie mogę się doczekać bo i mi przydałoby się zregenerować siły choć podobnie, bardzo lubię swoją pracę :) Jednak urlopu każdy potrzebuje :)
    Śliczna stylizacja, te buty są naprawdę piękne. Mam bzika na punkcie butów, to jest coś, co kocham najbardziej :) Mają rewelacyjny kolor poza tym, kocham koturny :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! ;)

      Czyli wakacje wciąż przed Tobą. ;) Trzymam kciuki, żeby udało Ci się odpocząć i spędzić miło urlop. ;)

      Dziękuję. <3 Oryginalne buty potrafią nadać charakteru całej stylizacji. ;)

      Buziaki! ;*

      Usuń
  9. Śliczna stylizacja:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement. ;)

      Także serdecznie Cię pozdrawiam! ;)

      Usuń
  10. Ja jestem po kilku dniach wolnego, przede mną jeszcze kilka dni wolnych( Ale dopiero we wrześniu, nie narzekam, podobnie jak na pogodę)
    Super wyglądasz 😍
    Fajny wakacyjny outfit, w iście letnich kolorach 😉
    Latem koszule bez rękawów są idealna- do tego spodnie/spódniczka, i sandałki na obcasie, lub właśnie koturny 😃
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że miałaś już trochę wolnego i masz je jeszcze w perspektywie. ;) Mam nadzieję, że miło spędziłaś urlop. ;)
      Bardzo Ci dziękuję, <3
      Też serdecznie Cię pozdrawiam! ;)

      Usuń