28 sierpnia 2021

Strefa Kinomaniaczki: zakazana miłość, przedstawienie, zamiana ciał

Strefa Kinomaniaczki: Palmy w śniegu, Piękna i rzeźnik, High School Musical: The Musical: The Series

Hejka!

Zapraszam Cię na sierpniową Strefę Kinomaniaczki.

 

Planowałam dzisiaj dodać stylizację, ale wyszło inaczej. Może to i dobrze, mamy akurat weekend i fajnie sobie coś ciekawego obejrzeć. Przygotowałam trzy różne propozycji produkcji. Rozsiądź się wygodnie i zaczynamy Strefę Kinomaniaczki.

 

Wspomniane przeze mnie filmy i serial obejrzysz w Internecie. Gdzie dokładnie? Aby się tego dowiedzieć zerknij do wpisu Gdzie oglądać filmy i seriale online?

 

Palmy w śniegu / Palmeras en la nieve (2015)

 

Palmy w śniegu / Palmeras en la nieve (2015)

Przypadkowe odkrycie zaginionego listu popycha Clarence do podróży w głąb Afryki, na wyspę Fernando Poo, gdzie jej ojciec i wujek spędzili większość młodości. Jakie rodzinne sekrety odkryje Clarence?

 

Kilian i Bissila Palmy w śniegu / Palmeras en la nieve (2015)

Po ten film sięgnęłam ze względu na Adrianę Ugarte, którą polubiłam za rolę w serialu Krawcowa z Madrytu (serdecznie polecam Ci ten serial). Niestety jestem trochę zawiedziona, gdyż mało jej tam było. Film był zdecydowanie za długi. Pojawiło się trochę golizny (nie przepadam za tym, lepiej zostawić coś dla wyobraźni), niektóre relacje potoczyły się zbyt szybko. Palmy w śniegu miały nie pojawić się w Strefie Kinomaniaczki, bo nie było to nic nadzwyczajnego, jednak mimo wszystko zapadły mi w pamięci. Piękne krajobrazy, ciekawa historia niespełnionej miłości (było mi ich bardzo szkoda). Nie rozumiem jednak dlaczego Kilian i Bissila nie spotkali się po latach. Rozumiem, że on nie miał wstępu do kraju, ale ona? Podejrzana sprawa. 


Piękna i rzeźnik/ Freaky (2020)

Piękna i rzeźnik/ Freaky (2020)

Młoda dziewczyna zostaje zaatakowana przez seryjnego mordercę. W wyniku ugodzenia antycznym sztyletem Millie i rzeźnik z Bliessfield zamieniają się ciałami. Nastolatka ma tylko 24 godziny, by to odwrócić. Nie będzie to jednak takie proste.

 

Piękna i rzeźnik/ Freaky (2020)

Tytuł produkcji od razu skojarzył mi się z klasyką, czyli Piękną i bestią, jednak mamy tu do czynienia z totalnie innym klimatem.  To połączenie krwawego slashera z komedią młodzieżową. Film miejscami był trochę straszny, z dreszczykiem emocji. Początek nieco przewidywalny, ale dalej było już tylko lepiej. Ciekawa fabuła i sporo trupów. Momentami zabawny - nieźle się uśmiałam. Vince Vaughn genialnie wcielił się w postać nastolatki w ciele potężnego mężczyzny. Piękna i rzeźnik to bardzo fajna produkcja, do której warto podejść z dystansem.

 

High School Musical: The Musical The Series (2019-) sezon 2

High School Musical: The Musical The Series season 2 (2019-)

Dzikie Koty z East High stają do rywalizacji ze szkołą North High, by wygrać prestiżowy konkurs teatralny. Co zdecydują się wystawić?

 

High School Musical: The Musical The Series sezon 2

Grupa teatralna pani Jenn tym razem wzięła na warsztat... nie, nie High School Musical 2, lecz klasyczną baśń - Piękną i bestię. Po drugi sezon HSMTMTS sięgnęłam z sentymentu do HSM i dlatego, że chciałam poznać dalsze losy bohaterów. Produkcja oryginałowi nie dorównuje, ale jest interesująca i przyjemna w odbiorze. W tym sezonie wystąpił Derek Hough, tancerz, występujący w amerykańskiej wersji Tańca z gwiazdami. Wcielił się on w byłego chłopaka pani Jenn. Muszę przyznać, że bardzo spodobała mi się ich wspólna piosenka:  Kate Reinders, Derek Hough - Around You (to najlepsza scena, mają super energię). Fajnie, że oprócz utworów z HSM oraz Pięknej i bestii pojawiły się też inne piosenki, jak np. The Climb Miley Cyrus. Rywalizacja z North High sprawia, że fabuła jest ciekawsza. Jeśli chodzi o sezon 2, to jestem na tak.

 

*

Więcej filmowych i serialowych wrażeń znajdziesz w poprzednich wpisach z serii Strefa Kinomaniaczki: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12,13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41

 

*** 

Znasz którąś z powyższych filmowo-serialowych propozycji?


27 komentarzy:

  1. Nie znam ich, ale palmy w ściegu mam od dawna na liście! :D Ciągle się ociągam ze względu na jego długość haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię Ci się, "Palmy w śniegu" są dosyć długą produkcją. :D

      Usuń
  2. "Palmy w śniegu" - ten tytuł zainteresował mnie najbardziej. Szkoda tylko, że głównej aktorki (tak jak wspominasz) jest zbyt mało, bardzo ją polubiłam za rolę w serialu Krawcowa z Madrytu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie. Adriana Ugarte genialnie wcieliła się w rolę krawcowej. ;)

      Dzięki i też pozdrawiam! ;)

      Usuń
  3. O łał, uwielbiam High SChool Musical! Gdzie można oberjzeć tą serie? I czy ten serial jest jakoś powiązany z filmami hsm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oglądałam ten serial na Filmanie. Nawiązuje on do HSM, jednak tu mamy do czynienia z nowym pokoleniem nastolatków, które uczą się w East High. Mają swoje problemy, zainteresowania. ;)

      Usuń
  4. Nie oglądałam niczego z tych propozycji, ale najbardziej zaciekawił mnie film pt. "Palmy w śniegu" :D Polecam również obejrzeć film pt. "Niech będzie teraz - 2012 rok" :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za polecenie filmu. Nie słyszałam wcześniej o nim. ;)

      Przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia! ;)

      Usuń
  5. Tym razem nic mnie szczególnie na zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry Moniko! :)

    Nie znam żadnego z tych filmów. Zdecydowanie pierwszy najbardziej do mnie przemawia :) Czuję, że mógłby mi się spodobać :)

    Jak zawsze świetnie dopracowana Strefa Kinomaniaczki :)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, Iwetto! ;)

      Też myślę, że pierwsza propozycja mogłaby Ci przypaść do gustu. ;)

      Dziękuję Ci bardzo i również życzę pięknego tygodnia! ;)

      Usuń
  7. Thank you so much Moni!! :) I'm so glad that you liked my new vichy bag, it was love at first sight! hehe :P Nice recommendations! I've seen the first movie and I really liked it! ;) Happy week!

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you. ;)

      I'm glad you liked this movie. ;)

      Happy weekend! ;)

      Usuń
  8. Nie kojarzę żadnej z tych produkcji, może kiedyś obejrzę "Piękną i rzeźnika", póki co mam jednak swoją listę seriali do obejrzenia- gatunek thriller, a jakże by inaczej 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przyjemnego oglądania pozycji z Twojej listy. ;)

      Dziękuję i też pozdrawiam! ;)

      Usuń
  9. nie znam chyba żadnej z Twoich propozycji ;) High School Musical kojarzę oczywiście z filmów z Efronem w roli głównej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam wszystkie części "HSM". Na trójce byłam nawet w kinie. Serial nie jest tak dobry, jak oryginał, ale tez daje radę. :D

      Usuń
  10. Nie znam żadnego z tych filmów :) jak na razie ogólnie oglądam mało filmów :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Raz ma się czas i chęci na oglądanie, innym razem nie. :D

      Dziękuję i też pozdrawiam! ;)

      Usuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Niczego z powyższych propozycji nie widziałam. Świetnie się składa, bo będę miała co oglądać :) Rewelacyjne propozycje. Idzie jesień a z nią długie wieczory, więc bardzo chętnie czytam o takich filmowych propozycjach :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! ;)

      Mamy już wrzesień, więc niedługo kolejna Strefa Kinomaniaczki. ;)

      Dziękuję i ślę pozdrowienia! ;)

      Usuń
  12. Slyszalam tylko o tych filmach od znajomych. Mysle o obejrzeniu tego pierwszego filmu :) Moze mi sie spodoba, kto wie. Ja polecam serial Trzy na jednego :) o ile nie widzialas. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń