15 lipca 2020

Strefa Kinomaniaczki: taniec, śpiew, pokuta

Hejka!

Dwa filmy i jeden serial. Zobacz, jakie produkcje znalazły się tym razem w Strefie Kinomaniaczki. 



Jak mijają Ci wakacje? Wyjeżdżasz gdzieś, czy tak jak spędzasz je w domu? Gdy pogoda na to pozwala można cieszyć się aktywnościami na zewnątrz, ale ostatnio jest bardzo zmienna. Co zatem robić w chłodne, pochmurne dni, by się zrelaksować? Możesz na przykład... obejrzeć film. W dzisiejszej odsłonie Strefy Kinomaniaczki przygotowałam dwie luźniejsze propozycje oraz jedną poważniejszą. Zanim jednak przejdziemy do wspomnianych produkcji, zapraszam Cię do poprzednich wpisów z tej serii, których z dzisiejszym uzbierało się aż 30 (po min. 3 filmy/seriale, co daje ok. 60 produkcji, więc jest z czego wybierać: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12,13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ,28, 29


Feel the beat/Poczujcie rytm (2020)


Feel the beat/Poczujcie rytm (2020)

April to ambitna tancerka, marząca o karierze na Broadwayu.  Jednak w wyniku splotu pewnych wydarzeń jej marzenia zostają zaprzepaszczone. Zrezygnowana dziewczyna zmuszona jest wrócić do rodzinnego miasteczka, gdzie podejmuje się bycia trenerką grupki dziewczynek aspirujących do bycia tancerkami. Czy skupionej na sobie perfekcjonistce uda się znaleźć z nimi nić porozumienia?

Feel the beat/Poczujcie rytm (2020)

Sofia Carson i taniec to musiało się udać! Film bardzo mi się podobał, a nawet miejscami wzruszył. Poczujcie rytm to lekka i przyjemna produkcja z romantycznym wątkiem w tle (Wolfgang Novogratz, wcielający się w rolę Nicka, to niezły słodziak). 

Feel the beat/Poczujcie rytm (2020)

Ścieżka dźwiękowa bardzo fajna, pisząc to, właśnie jej słucham. Sofię uwielbiam, zarówno jako aktorkę, jak i piosenkarkę. Scena, w której tańczyła razem ze swoimi uczennicami podczas konkursu, była przepiękna (chodzi mi o tę, gdzie były ubrane na niebiesko). Zdecydowanie polecam ten film - Poczujcie rytm!

Feel the beat/Poczujcie rytm (2020)


 

Pokuta/Atonement (2007)


Pokuta/Atonement (2007)

Briony Tallis, to 13-letnia dziewczynka próbująca swych sił w pisaniu. Obdarzona bujną wyobraźnią mylnie interpretuje splot pewnych zdarzeń, przez co niweczy szczęście swojej siostry i skazuje ją na rozłąkę z ukochanym. 

Pokuta/Atonement (2007)

Po film ten sięgnęłam, zachęcona fanowskim zwiastunem 4 sezonu Ani, nie Anny (ktoś podmienił twarze bohaterów na Anię i Gilberta) i chciałam przekonać się, co to za produkcja. Pokuta to historia dwóch osób, które przez pewne niedopowiedzenie zostały rozłączone na lata. Fabuła filmu to bardzo ciekawa, ale jednocześnie smutna historia

Pokuta/Atonement (2007)

Ciężko mi się pogodzić z takim biegiem zdarzeń. Przecież można było tego uniknąć. Powinni wytłumaczyć dziewczynce, o co chodziło (chociaż tak ogólnie), bo wydaje mi się, że w tamtych czasach edukacja dzieci w tym zakresie nie była na zbyt wysokim poziomie. Po drugie zastanawiam się,  kto komu pisze takie listy i daje do doręczenia osobom trzecim?! Wiem, że chłopak się pomylił, ale jednak. 

Pokuta/Atonement (2007)

P.S. To właśnie filmie Pokuta Keira Knightley pojawiła się w słynnej zielonej sukni. 


High School Musical: The Musical: The Series/ High School Musical:Serial (2019)


High School Musical: The Musical: The Series (2019) 

Jak by to  było móc wcielić się w postać z ulubionego musicalu z dzieciństwa? Uczniowie East High School, szkoły, w której kręcony był High School Musical, wkrótce się o tym przekonają. 

High School Musical: The Musical: The Series

Tytuł produkcji jest nieco zawiły, ale już tłumaczę, o co chodzi. HSMTMTH to serial, którego fabuła opiera się na tym, że uczniowie szkoły, w której kręcono słynny High School Musical, wystawiają przedstawienie teatralne oparte na tej historii. Jako że HSM jest bliski mojemu sercu, postanowiłam obejrzeć ten nieco dziwny twór. Odniosłam wrażenie, że jakby była to trochę prześmiewcza forma, niby paradokument (osoby komentują zdarzenia, w których uczestniczą), ale pojawiały się też wzruszające momenty

High School Musical: The Musical: The Series

High School Musical: The Musical: The Series nie umywa się do oryginału, ale całkiem fajnie im to wyszło. Początek był taki sobie, ale potem naprawdę mi się spodobało. Zaczęło się robić ciekawie od 4 odcinka. Powrót do przeszłości i przyjemnych wspomnień związanych z HSM. Ta seria niezmiennie łączy pokolenia i jej popularność wcale nie maleje. 

High School Musical: The Musical: The Series

Nauczycielka teatru to bardzo fajna postać, skrywająca pewien sekret. Bohaterowie zostali ukazani schematycznie, jednak znalazło się też miejsce, by uwypuklić ich głębię, co było moim zdaniem super. Nie jest to arcydzieło, ale jako fanka HSM nie mogłam przepuścić okazji, by obejrzeć tę produkcję. Pierwszy sezon to tylko 10 odcinków po ok. 30 min, co mi bardzo odpowiadało. Z tego, co udało mi się dowiedzieć, to szykuje się już drugi sezon.
***

Widziałaś którąś z powyższych produkcji?

Wolisz lekkie, czy poważniejsze filmy/seriale?

36 komentarzy:

  1. Poczuj rytm mnie zaskoczyło, bo nie spodziewałam się, że będzie aż tak fajne! Z kolei pokutę widziałam dawno, ale pamiętam, że nie zrobiła AŻ TAKIEGO wrażenia na mnie. Po wielu poleceniach spodziewałam się czegoś lepszego jednak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że przy produkcji "Poczuj rytm" się postarali. <3 Rozumiem, jak tak miałam z "Grease", spodziewałam się, że będzie ekstra, a niestety się zawiodłam. No cóż, zdarza się. :D

      Usuń
  2. Nie oglądałam żadnej z tych pozycji. Najbardziej zainteresowało mnie "Poczuj rytm", lubię takie lekkie filmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wybór! ;) Myślę, że w takim razie ten film powinien Ci się spodobać. ;)

      Usuń
  3. Osobiście ostatnio szukam poważniejszych filmów, te "lekkie" póki co mi się przejadły. Z powyższych propozycji jeszcze niczego nie oglądałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wymienionych tytułów oglądałam tylko Pokutę. Ogólnie bardzo lubię filmy z Keirą Knightley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z udziałem Keiry widziałam kilka filmów- "Piratów z Karaibów", "Podkręć jak Beckham", "Dumę i uprzedzenie" . ;)

      Usuń
  5. Żadnego filmu nie widziałam, ale nad "High School.." ostatnio się zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he, kusząca propozycja. :D Ciekawe, jak im wyjdzie kolejny sezon. ;)

      Usuń
  6. Witaj Moniko! :)

    Widzę, że u Ciebie to naprawdę filmowy lipiec :D Ja w tym miesiącu jak dotąd obejrzałam tylko jeden film : " Miłość na wybiegu" i serdecznie Ci go polecam :) Jak mam czas to sobie w pracy na telefonie coś włączam i oglądam, szczególnie na nockach :) Zawsze to czas prędzej poleci a i milej się zrobi no i spać się odechce :D

    Z wyżej wymienionych filmów nie znam ani jednego. Najbardziej chciałabym obejrzeć ten 1 i 2 :) To są totalnie moje klimaty :) Chociaż " High School..." też mnie ciekawi :)

    Jeśli chodzi o Twoje pytanie na koniec tego posta: to oglądam filmy zależnie od mojego nastroju. Ogólnie lubię komedie romantyczne albo melodramaty. Czasami lubię sobie popłakać nad filmem :)

    życzę miłego wieczoru i jutro wspaniałego piątku <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Iwetto! ;)

      "Poczujcie rytm" obejrzałam w lipcu, ale poprzednie propozycje wcześniej. :D Niedawno znalazłam kolejny film o współczesnym Kopciuszku ("DJ Cinderella") i oczywiście się skusiłam, bo uwielbiam ten motyw. <3 Dzięki za polecenie, nie widziałam filmu, o którym wspominasz. ;) Pewnie, trzeba sobie jakoś radzić z sennością, he, he. :D

      Fajnie, że moje propozycje Cię zaciekawiły. Jestem ciekawa, na co ostateczni się skusisz. ;)

      Mam podobnie. ;) Są okresy, kiedy oglądam tylko luźniejsze filmy, ale czasem mam ochotę na coś poważniejszego. ;)

      Dziękuję Ci pięknie i też ślę Ci życzenia udanego piątku! ;*

      Usuń
  7. Ja wakacji już nie mam od kilku lat. Za dwa tygodnie mam 1,5 tygodnia urlopu ale jeszcze nie mam konkretnych planów. Nie oglądałam żadnego z tych filmów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzymam kciuki, żeby czas do urlopu szybko zleciał i byś miała udany odpoczynek! ;)

      Usuń
  8. POKUTA jedynie przypadła w moje gusta :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2020/07/lawendowe-love.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że znalazłaś filmową propozycję dla siebie. ;)

      Usuń
  9. Poczujcie rytm ujdzie

    Pikuta... dawno oglądałam i nie pamietam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że podzieliłaś się swoimi odczuciami odnośnie filmów. ;)

      Usuń
  10. Z pewnością skuszę się na film "Pokuta" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać po obejrzeniu, czy film Ci się spodobał. ;)

      Usuń
  11. Strefa kinomaniaczki, super! Kolejny inspirujący wpis! :) Słyszałam chyba o tym filmie "Poczujcie rytm" ale na pewno go nie widziałam. Lubię filmy z tematyką tańca, na pewno w wolnej chwili poszukam go online :) To chyba aktorka która grała w "Zanim się pojawiłeś" racja? Ma bardzo charakterystyczny uśmiech :D Niestety nie widziałam "Pokuty" ale jestem bardzo zaciekawiona tym filmem. Aż mam ochotę zrobić sobie mały seans :) Myślałam, że to jakaś kontynuacja High School Musical :D Nie ma co, oryginał zawsze będzie dla nas najlepszy, bo zakorzenił się głęboko w młodzieńczym sercu i na pewno, widząc go na starość znów powrócimy do tego samego uczucia :) Ale z ciekawości i tę cześć bym obejrzała :)
    Jakbym miała odpowiedzieć na pytanie końcowe to wolę filmy poważniejsze. Lubię wszystkie filmy, wszystkie gatunki ale jeżeli mam wybrać to albo to, to tylko jedną opcję mogę zaznaczyć. Dlatego w moich ulubionych gatunkach są horrory, dramaty i dokumenty :) A zaraz za nimi filmy animowane :)
    Cudowny wpis!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że tak Ci się spodobała kolejna odsłona Strefy Kinomaniaczki. <3 Też lubię tę serię. ;) Film "Poczujcie rytm" wyszedł całkiem niedawno, ale jest już normalnie dostępny w Internecie. ;) W "Zanim się pojawiłeś" (przepiękny film) grała Emilia Clarke. ;) To musisz wygospodarować sobie trochę czasu, bo "Pokuta" trwa ok. 2 godzin. ;) I miałaś poniekąd rację, nie jest to co prawda stricte kontynuacja, ale serial jest powiązany z HSM. Wystąpił w nim nawet gościnnie Lucas Grabeel (czyli Ryan Evans, brat Sharpay). Oj, tak, z oryginałem wiążą się piękne wspomnienia. <3
      Rozumiem, filmy animowane też są fajne. Moim najukochańszym jest "Shrek". <3

      Dziękuję Ci pięknie za moc ciepłych słów. <3
      Buziaki! ;*

      Usuń
  12. Uwielbiam filmy o tańcu i marzeniach, więc na pierwszy z chęcią bym zerknęła. High School Musical to moje dzieciństwo i słyszałam o tej nowej wersji, ale raczej nie zamierzam jej oglądać. Nie chcę się rozczarować, wolę wspomnieniami pozostać przy częściach, które oglądałam lata temu na disney channel hah :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, nic nie przebije oryginalnej serii HSM. Ja do dziś pamiętam i lubię słuchać piosenek z tych filmów. <3

      Usuń
  13. Zdecydowanie wolę filmy poważniejsze ,ale w sumie przydałoby się obejrzeć kilka tych lżejszych ☺
    Twoje propozycje mi się bardzo podobają ;sama lubię Sofie Carson czy Keire (ależ ona pięknie wygląda w tej zielonej sukni 😍) no a High School Musical kojarzy mi się z moim dzieciństwem ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to cieszę się, że trafiłam z propozycjami w Twój gust. ;) Myślę, że są to bardzo przyjemne filmy i serial. No "Pokuta" nieco cięższa, ale też ma swój urok. ;)

      Dziękuję Ci pięknie i też pozdrawiam! :*

      Usuń
  14. Niczego nie oglądałam. Ostatnio mało u mnie TV. Wolę czytać książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to fajnie. ;) Ja już skończyłam czytać książkę, którą wypożyczyłam i muszę się wybrać do biblioteki po kolejne. :D

      Usuń
  15. O wszystkich pozycjach, które przedstawiłaś słyszałam, ale jeszcze nie miałam okazji żadnego oglądać. Myślę, że w najbliższym czasie skuszę się na film ,,poczuj rytm''
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. za tanecznymi i muzycznymi filmami nie przepadam, ale ,,Pokuta'' już od jakiegoś czasu jest a mojej liście filmów do obejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, to życzę Ci, żebyś znalazła chwilkę, by obejrzeć ten film. ;) Przyjemnego seansu! <3

      Usuń